PARTNER PORTALU

Archicom poluje na Śródmieście Wrocławia

Archicom planuje jeszcze mocniej zaistnieć w Śródmieściu Wrocłąwia. - W tym celu kupiliśmy w trzecim kwartale spółkę będącą właścicielem 5,8 ha wraz z położonymi na niej budynkami dawnego Browaru Piastowskiego. Planujemy wybudowanie tam około tysiąca mieszkań – zapowiada Tomasz Sujak, członek zarządu Archicomu.

Autor: HouseMarket.pl 05 października 2016 09:40

Archicom sprzedał w trzecim kwartale 2016 r. 267 lokali. To kolejny rekord sprzedażowy lidera wrocławskiego rynku mieszkaniowego. Osiągnięty wynik jest o 50 proc. lepszy niż w porównywalnym okresie ubiegłego roku. Łącznie od początku roku nabywców znalazło już 705 lokali we Wrocławiu, o 94 więcej niż przez cały ubiegły rok

- Rekordowy sprzedażowo trzeci kwartał, mimo że był to okres wakacyjno-urlopowy, potwierdza że przekroczenie celu sprzedażowego 800 mieszkań o minimum 100 lokali jest niemalże pewne. Sprzyja nam nadal bardzo dobra sytuacja makroekonomiczna oraz konsekwentnie realizowana strategia rozwoju najbogatszej oferty mieszkaniowej we Wrocławiu, wśród której największym zainteresowaniem cieszy się unikatowy model osiedli społecznych, będących  naszą wizytówką - mówi Rafał Jarodzki, wiceprezes zarządu Archicom.

Olimpia Port na szczycie

Tradycyjnie na pierwszym miejscu pod względem liczby sprzedanych lokali znalazło się osiedle społeczne Olimpia Port z wynikiem 75 szt., co oznacza ponad 1080 lokali od początku uruchomienia tej inwestycji. Osiedle intensywnie się rozwija, wzbogacając się o nowe budynki waterfrontu z widokowymi tarasami na dachach oraz o nowe funkcje rekreacyjno-usługowe.

Chętnie wybierane przez wrocławian jest również drugie flagowe osiedle społeczne Archicomu na wrocławskim Jagodnie - Cztery Pory Roku. Od początku jego realizacji, nabywców znalazło 1800 lokali, a sprzedaż w samym trzecim kwartale 2016 r. wyniosła 31 sztuk.

Dla swoich najpopularniejszych inwestycji Archicom ma zapewniony długoterminowy bank ziemi na minimum 4-5 lat. W przypadku Olimpii Port, jest to ponad 1000 lokali, Czterech Pór Roku – ponad 600, a Słonecznych Stabłowic – około 340.

Wysoka wartość inwestycyjna Śródmieścia

Na inwestycji Siena sprzedano kolejne 22 lokale, co oznacza że sprzedaż w tej inwestycji przekroczyła półmetek.

- W przypadku Sieny potwierdza się wzrost zainteresowania klientów doceniających wysoką wartość inwestycyjną lokalizacji w Śródmieściu – mówi Tomasz Sujak, członek zarządu Archicom. - W następnych latach planujemy jeszcze mocniej zaistnieć w Śródmieściu. W tym celu Archicom nabył w trzecim kwartale spółkę będącą właścicielem 5,8 ha wraz z położonymi na niej budynkami dawnego Browaru Piastowskiego. Planujemy wybudowanie tam około tysiąca mieszkań – dodaje.

Duży udział w ofercie i sprzedaży mają nadal mieszkania objęte rządowym programem MdM. - Wielu klientów chętnie korzysta także z doradztwa kredytowego, w ramach którego posiadamy bardzo atrakcyjną i szeroką ofertę. Tylko w trzecim kwartale z tej usługi skorzystał co trzeci klient, który zakup mieszkania finansował przy wsparciu kredytu mieszkaniowego. Zauważalny jest też wzrost transakcji gotówkowych, które stanowią już udziału 35 proc. – komentuje Tomasz Sujak.

W minionym kwartale do oferty spółki trafiło łącznie 176 nowych lokali w inwestycjach Olimpia Port oraz Słoneczne Stabłowice, a oferta na koniec września wyniosła około 1.240 sztuk.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.