PARTNER PORTALU

Bouygues chce być liderem w Polsce

Bouygues Immobilier pod względem sprzedaży mieszkań zajmuje trzecie miejsce na rynku warszawskim. Docelowo deweloper chce być liderem na polskim rynku.

Autor: HouseMarket.pl 30 listopada 2016 13:17

 

W 2016 roku deweloper zakończył swoją pierwszą inwestycję we Wrocławiu, rozpoczął pierwszy projekt w Poznaniu, a w planach ma wejście do kolejnych miast.

Do tej pory firma oddała do użytku łącznie ponad 3 tys. mieszkań (w 20 inwestycjach). W stolicy realizuje obecnie 10 nowych inwestycji. Coraz aktywniej działa również w innych polskich metropoliach – we Wrocławiu i w Poznaniu.

– Naszą ambicją jest zdobycie na polskim rynku deweloperskim pozycji podobnej, jaką zajmujemy we Francji. Docelowo chcemy być obecni we wszystkich największych i najważniejszych miastach w Polsce – mówi Krzysztof Foder, dyrektor sprzedaży w Bouygues Immobilier Polska.

We Wrocławiu deweloper zakończył w tym roku swoją pierwszą inwestycję – apartamenty Wyspiańskiego 11, z unikatowym widokiem na Ostrów Tumski, i już realizuje w tym mieście dwa kolejne przedsięwzięcia – Belleville, budynek inspirowany architekturą Paryża, oraz Villa Alouette, kameralne osiedle przy jednym z największych parków we Wrocławiu. W 2016 roku Bouygues Immobilier Polska rozpoczął również swój pierwszy projekt w Poznaniu, utrzymaną w industrialnym stylu Manufakturę Stare Miasto, która powstaje w rewitalizowanych budynkach dawnej wytwórni alkoholi. Deweloper przygotowuje się także do wejścia na rynki kolejnych polskich miast.

– Polski rynek ma bardzo duży potencjał. Średnia liczba mieszkań na 1000 mieszkańców wynosi w Polsce 363, podczas gdy w Unii Europejskiej - 435. Zapotrzebowanie na nowe mieszkania rośnie również dlatego, że Polska szybko rozwija się gospodarczo. Istotne jest przy tym to, że Polacy, szukając nowych mieszkań, coraz częściej przywiązują wagę do jakości projektu, a nie tylko do ceny. Wszystko to otwiera nam możliwości realizacji inwestycji zgodnie z filozofią Bouygues Immobilier – dodaje Krzysztof Foder.

Jak spółka ocenia przyszłość polskiego rynku przez pryzmat doświadczeń z rynków zachodnioeuropejskich?

– Wszystkie dane makroekonomiczne wskazują na to, że w najbliższych latach Polacy nadal będą kupowali nowe mieszkania. Można przy tym przewidywać, że profesjonalizacja rynku deweloperskiego i rozwój dużych rynkowych graczy spowodują konsolidację polskiego rynku. Jesteśmy przekonani, że silne i stabilne podmioty, takie jak Bouygues Immobilier, odegrają istotną rolę w tym procesie – podkreśla Krzysztof Foder.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych