Central Park Ursynów kluczowy dla planów Marvipolu

Marvipol zapowiada dwucyfrowe wzrosty sprzedaży. W realizacji planu ma pomóc sztandarowy projekt deweloperski.

Autor: HouseMarket.pl 22 marca 2016 11:26

Marvipol ma za sobą udany rok. W 2015 r. segment deweloperski przekroczył cele sprzedażowe i zrealizował plan przekazań mieszkań, zawierając 600 umów sprzedaży i przekazując nabywcom 609 lokali.

- Pomimo stojących przed nami wyzwań z nawiązką zrealizowaliśmy ubiegłoroczne budżety sprzedażowe, wypracowując solidny wynik – 694,2 mln zł przychodów i 27,7 mln zł zysku netto z działalności kontynuowanej. W segmencie deweloperskim skoncentrowaliśmy się na dalszej poprawie i tak utrzymujących się na rekordowych poziomach wyników sprzedaży mieszkań z projektu Central Park Ursynów, w efekcie czego CPU w 2015 r. zostało drugą najlepiej sprzedającą się inwestycją w Warszawie. Kluczowe w 2016 roku jest utrzymanie poziomów sprzedaży i rentowności CPU, a rozpoczęcie przedsprzedaży w nowych inwestycjach Grupy Marvipol w Warszawie ma pozwolić osiągnąć założone cele – ocenia Mariusz Książek, prezes Marvipolu.

Dużo czasu i środków poświęcono reorganizacji grupy, która w 2016 r. ma zakończyć się podziałem Grupy na dwa podmioty – deweloperski i motoryzacyjny, notowane na rynku głównym GPW. Prezes giełdowej spółki podkreśla, że cele dla grupy na 2016 r. zakładają znaczący wzrost w kluczowych segmentach działalności – w tym deweloperskim. – Cel minimum to dwucyfrowe wzrosty wolumenu sprzedaży, przy utrzymaniu satysfakcjonujących marż. Głęboko wierzę, mając na uwadze planowany na jesień 2016 r. podział Grupy Marvipol, że urealnienie wyceny obu segmentów spowoduje, iż zarówno obecni akcjonariusze, jak i przyszli inwestorzy będą niezwykle usatysfakcjonowani z faktu udziału w naszym projekcie – zapowiada Mariusz Książek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych