PARTNER PORTALU

Echo coraz bliżej celu

Echo Investment sprzedało 554 mieszkań w pierwszym półroczu 2017 r. To o blisko 80 proc. w porównaniu z pierwszą połową 2016 r. - W ciągu 2-3 lat jesteśmy w stanie osiągnąć nasz cel strategiczny, jakim jest zajęcie dominującej pozycji wśród deweloperów mieszkaniowych w Polsce - mówi Nicklas Lindberg, prezes Echo Investment.

Autor: HouseMarket.pl 04 lipca 2017 13:19

Od stycznia do czerwca 2017 r. deweloperowi udało się zachęcić klientów do zakupu 554 mieszkań z jego oferty. W analogicznym okresie 2016 r. zawarto 309 takich umów.

- Jesteśmy zadowoleni, że nasza oferta doskonale wpasowuje się w zainteresowanie klientów, dzięki czemu wyniki sprzedaży są wyższe od planowanych. Przygotowaliśmy kilka projektów, których budowa rozpocznie się w nadchodzących miesiącach, ale już dziś możemy obserwować pozytywny odbiór rynku, między innymi w liczbie umów rezerwacyjnych. To potwierdza, że nasz tegoroczny plan sprzedaży jest na dobrej drodze do zrealizowania. Dynamika sprzedaży w ostatnich kwartałach pokazuje również, że w ciągu 2-3 lat jesteśmy w stanie osiągnąć nasz cel strategiczny, jakim jest zajęcie dominującej pozycji wśród deweloperów mieszkaniowych w Polsce - mówi Nicklas Lindberg, prezes Echo Investment.

Obecnie Echo Investment ma w ofercie blisko 700 mieszkań. W drugiej połowie roku uzupełni ją o około 1,3 tys. lokali w dziewięciu projektach w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu i Łodzi.

- Jakość projektów mieszkaniowych zawsze była znakiem rozpoznawczym Echo Investment. Utrzymujemy to podejście, jednocześnie zwiększając skalę działania w miastach, w których jesteśmy już obecni. W projektowaniu każdej inwestycji bierzemy pod uwagę wyniki szczegółowego badania potrzeb klientów. Sukces projektu Browary Warszawskie pokazuje, że możemy cieszyć się ich zaufaniem. To nowoczesne, wygodne i doskonale zaprojektowane miejsce do życia, pracy i rozrywki, nasz flagowy projekt – dodaje Dawid Wrona, dyrektor sprzedaży mieszkań w Echo Investment.

W pierwszej połowie 2017 r. spółka przekazała klientom 148 mieszkań. W całym roku liczba mieszkań, które trafią do ostatecznych odbiorców powinna sięgnąć około 1 tys.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.