PARTNER PORTALU

FB Antczak odświeża wizerunek i wprowadza nowe submarki

Deweloper i wykonawca FB Antczak odświeża logotyp i wprowadza marki dedykowane głównym segmentom swojej działalności biznesowej.

Autor: housemarket.pl 12 marca 2019 10:08

- Przez blisko 40 lat działalności w segmencie nieruchomości zdobyliśmy doświadczenie, które dziś procentuje. W naszym portfolio mamy dziesiątki inwestycji - zarówno własnych, jak i tych realizowanych dla renomowanych marek. Uznaliśmy, że najwyższy czas to uporządkować i każdą gałąź naszej działalności komunikować oddzielnie ale pod wspólnym parasolem marki FB Anatczak. Odświeżenie logotypu i zmiana sposobu komunikacji firmy są naturalną konsekwencją naszego rozwoju. Dziś stawiamy na podkreślenie naszych kluczowych kompetencji - podkreśla Marcin Antczak, wiceprezes firmy FB Antczak.

Strategia firmy, która od blisko 40 lat realizuje inwestycje mieszkaniowe, komercyjne i logistyczno – przemysłowe zakłada rozwój w trzech komplementarnych segmentach działalności, za które odpowiadają nowe dedykowane marki: Antczak Residential (Budownictwo mieszkaniowe), Antczak Construction (Generalne wykonawstwo) oraz Antczak Investments (Inwestycje własne).

FB Antczak specjalizuje się w budowie obiektów biurowych, użyteczności publicznej, specjalistycznych hal przemysłowo-magazynowych, obiektów komercyjnych - hoteli, centrów handlowych, a także osiedli mieszkaniowych. Realizuje inwestycje w różnych regionach Polski m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Lublinie, Poznaniu czy Kaliszu.

Nowy nawiązujący do strategii logotyp nie jest jednak jedyną zmianą. Dotychczasowe hasło, odnoszące się do roku założenia przedsiębiorstwa zastąpiono segmentami działalności. Zmodyfikowano również sygnet (element graficzny logotypu) oraz jego umiejscowienie. Jednak tak, jak poprzednio, wybrano symbol budynku charakterystyczny dla branży nieruchomości. Zmianie uległy też nieznacznie kolory firmowe.

- Zmiana naszego logotypu musiała przebiegać w sposób ewolucyjny także ze względu na fakt, że jego dotychczasowa wersja jest szeroko obecna w przestrzeni miejskiej, np. na dotychczasowych inwestycjach. Widać to zwłaszcza w Kaliszu, z którego się wywodzimy i w którym realizujemy najwięcej naszych inwestycji. Przez pewien czas, obydwa logotypy będą funkcjonowały równolegle, a powoli będziemy zastępować starą wersję jej nowym odpowiednikiem - wyjaśnia Maciej Garbowicz, z FB Antczak. 




 
 
 
 







Wyróżnikiem kaliskiej firmy są m.in. osiedla domów jednorodzinnych, wśród których podkaliska Panorama - flagowa inwestycja firmy była wielokrotnie nagradzana w konkursach branżowych.

Firma z każdym rokiem rozwija się i proponuje więcej. W tej chwili przygotowuje kolejne inwestycje w Kaliszu. W kraju dobrze radzi sobie na rynku łódzkim, gdzie  realizuje m.in. II etap osiedla domów jednorodzinnych 7 klonów. Równie dobrze radzi sobie powstające w Warszawie osiedle Ryżowa Park. Z kolei na warszawskiej Białołęce FB ANTCZAK realizuje osiedle Bluszczowe Wille - 38 dwulokalowych willi z przestronnymi ogrodami i tarasami zostało usytuowane tuż przy granicy z rezerwatem przyrody Puszcza Słupecka i Łęgi Czarnej Strugi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.