PARTNER PORTALU

Klienci Robyga kupują dziurę w ziemi

Ponad 95 proc. lokali w ofercie firmy Robyg jest sprzedawanych na bardzo wczesnym etapie inwestycji.

Autor: HouseMarket.pl 10 lipca 2017 14:17

Na koniec pierwszego półrocza 2017 roku w ofercie Robyga było ponad 2,2 tys. lokali z czego tylko około 70 (w tym większość to lokale usługowe) znajdowało się w zakończonych inwestycjach, co oznacza, że ponad 95 proc. lokali jest sprzedawanych na bardzo wczesnym etapie inwestycji. Taka tendencja utrzymuje się od wielu kwartałów, co przy rosnącej systematycznie kontraktacji – w pierwszym półroczu wyniosła 1693 lokale w Warszawie i Gdańsku (z uwzględnieniem rezygnacji) – świadczy o dopasowaniu oferty do aktualnych potrzeb rynkowych.

- Większość mieszkań Robyga jest nabywana na bardzo wczesnych etapach realizacji inwestycji – często jeszcze przed „wyjściem budynku z ziemi”. Lokale gotowe, w zakończonych etapach stanowią niewielką część portfolio grupy ponieważ ponad 95 proc. lokali jest sprzedawanych bardzo szybko po wprowadzeniu etapu do oferty. Wynika to przede wszystkim z tego, że Robyg uważnie śledzi potrzeby klientów i na nie odpowiada. Grunty pod inwestycje są wybierane tak, żeby były dogodnie usytuowane, a jednocześnie umożliwiały realizowanie dużych, kompleksowych osiedli, które oferują nie tylko mieszkania, ale także tereny zielone, place zabaw, małą architekturę oraz drogi dojazdowe i liczne lokale usługowe – mówi Oscar Kazanelson, przewodniczący rady nadzorczej Robyga.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych