PARTNER PORTALU

Kompania Domowa: chcemy być manufakturą mieszkań

Jesteśmy manufakturą, a nie fabryką mieszkań - o strategii firmy i mieszkaniach szytych na miarę, w wywiadzie dla HouseMarket.pl, mówi Bogdan Żołnierzak, prezes zarządu Kompanii Domowej.

Autor: HouseMarket.pl 07 sierpnia 2017 09:00

Znak rozpoznawczy Kompanii Domowej?

Bogdan Żołnierzak, prezes zarządu Kompanii Domowej: Stawiamy przede wszystkim na kameralne projekty – to idea firmy. Jesteśmy manufakturą, a nie fabryką mieszkań. Chcemy tworzyć domy wielorodzinne w najlepszych lokalizacjach z bogatą infrastrukturą i nieco innym podejściem do części wspólnych. Zależy nam na tym, by mieszkaniec lub gość wchodzący do budynku poczuł komfort i zobaczył przyjazne oku wnętrze. Przykładamy więc istotną wagę do doboru odpowiedniego oświetlenia, materiałów wykończeniowych i innych drobnych elementów, które nadają wnętrzom indywidualny charakter.

To założenia, ale jak sprawdzają się w praktyce?

Pracujemy wciąż nad tym aby założenia znalazły odzwierciedlenie w życiu. Będziemy mogli to zaprezentować po oddaniu naszych inwestycji do użytkowania. Przykładowo, w naszej najnowszej inwestycji – Wolskiej Kamienicy – zostawimy po sobie ślad w postaci elementów architektury, dzięki którym budynek wyróżni się na tle innych inwestycji i jednocześnie będzie budował własną tożsamość, swoją markę.

Rzuciliście państwo wyzwanie architektom?

Mieliśmy sprecyzowane oczekiwania co do układu i funkcjonalności mieszkań oraz pomysłu na budynek. Zaprosiliśmy do współpracy kilka pracowni, które przygotowały dla nas koncepcje i wybraliśmy tę, najbliższą naszym wyobrażeniom.

Czym wyróżnia się zwycięska koncepcja?

W przeciwieństwie do większości aktualnie realizowanych budynków, w Wolskiej Kamienicy ograniczyliśmy do minimum powtarzalność „pionów” oraz identycznych rozkładów mieszkań. Chcieliśmy stworzyć możliwość wyboru różnego rodzaju układów mieszkań i ich wielkości. Poszczególne kondygnacje mają zróżnicowany charakter – co znajduje,- możemy to już dziś powiedzieć uznanie w oczach naszych klientów. Dodatkowo, w budynku jest ciekawie zaaranżowane patio i bardzo wyraźnie zdefiniowane wejście – dwukondygnacyjny, jasno oświetlony portal wejściowy wykonany z bazaltu. Na drzwiach wejściowych do budynku przewidujemy specjalnie zaprojektowaną dla tego obiektu kratę z logo Wolskiej Kamienicy, które pojawi się również na balustradach balkonów. Szukamy takich ciekawych pomysłów na nasze budynki.

Pomysł na budynek to główny atut Wolskiej Kamienicy?

Każdy, kto zajmuje się nieruchomościami powie, że najważniejsza w tym biznesie jest lokalizacja i wszyscy będą zapewniać, że mają najbardziej atrakcyjne usytuowanie dla swoich obiektów. W przypadku Wolskiej Kamienicy nie musimy nikogo do lokalizacji przekonywać – obiektywne parametry mówią same za siebie: bliskość centrum, komunikacji miejskiej, w tym przystanków tramwajowych, autobusowych, kolejowych i metra, tereny zielone dokładnie naprzeciwko naszej inwestycji, dogodne połączenia z trasami szybkiego ruchu. Do tego w pobliżu teatr, szkoły, nowa Towarowa, zagłębie biurowe - można jeszcze długo wymieniać.

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych