Kozubnik, Zegrze, Warszawa - nowe adresy na mapie luksusowych nieruchomości

Sawa Apartments przygotowuje kolejne luksusowe inwestycje. - Musimy znać na bieżąco wszystkie światowe nowości z zakresu obsługi klienta premium w tego typu ośrodkach. I zapewniam, że je znamy - o nowych projektach i oczekiwaniach nabywców ekskluzywnych nieruchomości mówi Marian Okręglicki, prezes firmy.

Autor: HouseMarket.pl 25 listopada 2016 09:00

Czego oczekują nabywcy nieruchomości luksusowych od mieszkania?

Marian Okręglicki: Gdy deweloper zrealizuje podstawowe oczekiwania wobec mieszkania, czyli zaoferuje taki jego układ, jakiego klient wymaga, wówczas wkraczają architekci wnętrz. Współpracujemy z najlepszymi pracowniami tego typu i jako jedni z pierwszych w krajowej branży mieszkaniowej wizualizujemy projekty apartamentów w zaawansowanej technologii VR 3D. Sawę Apartments ceni się także za inny unikatowy czynnik i nie ja tak twierdzę, lecz mogę to przytoczyć za współpracującymi z nami architektami, gdyż jest to ich stwierdzenie. Otóż mamy zdolność integrowania środowisk klientów, architektów wnętrz i producentów materiałów wnętrzarskich oraz mebli. Dzięki nam te trzy środowiska do chwili oddania apartamentowca do użytku żyją w ścisłym kontakcie i razem w pełnym zrozumieniu współtworzą dokładnie to, czego oczekuje klient.

Takie same oczekiwania mają nabywcy apartamentów na wynajem czy apartamentów typu condo?

Od hoteli i szeroko pojętych ośrodków wellness współczesny klient oczekuje nie tylko najwyższej jakości tego typu obiektów w sensie architektury i wyposażenia, ale także starannej obsługi concierge wąsko spersonalizowanej pod konkretną osobę. Tego typu obsługę będziemy świadczyli niebawem w dwóch naszych luksusowych ośrodkach, jakie będziemy budowali w Zegrzu bezpośrednio nad Jeziorem Zegrzyńskim oraz w stolicy. Będą to centra medyczne, rehabilitacyjne i rekreacyjne połączone z pensjonatami dla klienta premium 55+. Podobny duży obiekt rewitalizujemy i budujemy w Kozubniku.

Czy polski klient premium różni się od nabywcy ekskluzywnych nieruchomości w krajach zachodnich?

Różnice takie zatarły się dość dawno. Jesteśmy krajem otwartym, zarazem polski klient premium zna ofertę krajów zachodnich, zatem tego samego oczekuje w Polsce. Deweloper nieruchomości ekskluzywnych musi stale obserwować wszelkie światowe trendy w tym sektorze budownictwa i nasza firma w niczym nie odbiega od standardów zachodnich. Nieprzypadkowo naszą inwestycję w Kozubniku media nazywają „polskim Davos”. Mamy satysfakcję, iż docenia się nasz olbrzymi wysiłek, aby stworzyć w Kozubniku coś, czego do tej pory w Polsce nie było, niemniej firmy deweloperskiej nie może opuszczać swego rodzaju dobrze pojęta zawodowa pokora. Ponieważ będzie to prestiżowe centrum medyczne, rehabilitacyjne, rekreacyjne, hotelowe i biznesowe, zatem musimy znać na bieżąco wszystkie światowe nowości z zakresu obsługi klienta premium w tego typu ośrodkach. I zapewniam, że je znamy. Kozubnik będzie dobrym tego przykładem – że nie istnieją już różnice pomiędzy krajowym a zagranicznym klientem premium. Jest to dla nas tym bardziej istotne, iż będzie to ośrodek starannie przygotowany do obsługi nie tylko klienta polskiego, ale światowego.

Jaka jest chłonność polskiego rynku w zakresie inwestycji luksusowych?

Istnieją różne dane szacunkowe na taki temat, lecz nie chciałbym ich komentować. Tym bardziej, że różna jest dokładność i wiarygodność tego typu badań. Jednym z elementów składowych takich szacunków nie są obliczenia, lecz stwierdzenie, że część obrotu nieruchomościami luksusowymi w Polsce odbywa się w dość pokaźnym gronie osób prywatnych i obrót ten nie podlega żadnej kontroli statystycznej. Nasza firma nie ma problemów ze zbytem apartamentów luksusowych. Składa się na to wiele czynników. Przez lata wypracowaliśmy własne, niepowtarzalne na rynku, metody współpracy z naszymi klientami i mogę tylko powtórzyć to, co mówią o nas współpracujące z nami najlepsze polskie pracownie architektoniczne. Stwierdzają one, że nie znają w kraju dewelopera, który tak jak my wczuwa się w potrzeby klientów i ma taką zdolność do integrowania ze sobą klienta i każdego specjalisty odpowiedzialnego za finalny wygląd apartamentu. Jest to unikatowa wartość naszej firmy i sprawdza się ona w całej naszej działalności.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych