PARTNER PORTALU

Longbridge podnosi poprzeczkę

Deweloper ma ambitne plany. - Na koniec 2016 r. nasz wynik sprzedażowy powinien oscylować pomiędzy 630 a 700 sprzedanych lokali - zapowiada Marcin Szulc, prezes Grupy Longbridge.

Autor: HouseMarket.pl 08 grudnia 2015 09:58

W ciągu trzech kwartałów deweloper sprzedał 205 mieszkań tylko w trzech projektach.

- Szacujemy, że do końca roku sprzedamy jeszcze 35-45 mieszkań, ale na przyszły rok mamy bardzo ambitne plany - mówi Marcin Szulc, prezes zarządu Grupy Longbridge. - Włączamy kolejne projekty do realizacji. Tak więc na koniec 2016 r. zamierzamy budować i sprzedawać aż siedem projektów. Na koniec 2016 r. nasz wynik sprzedażowy powinien oscylować pomiędzy 630 a 700 sprzedanych lokali.

Projekty te znajdują się w większości w Warszawie: przy ul. Instalatorów, na Mokotowie - przy ul. Wynalazek, na Ochocie przy ul. Szczęśliwickiej. - Oprócz tego należy wymienić nasz sztandarowy projekt na Kabatach, także projekty w Poznaniu i we Wrocławiu, gdzie właśnie rozpoczęła się sprzedaż oraz, prowadzony w etapach od 2006 r., projekt w Pruszkowie - wylicza prezes Longbridge.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SŁOWA KLUCZOWE

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.