PARTNER PORTALU

Marvipol o nowych inwestycjach: nie liczy się ilość, ale jakość

Wychodzimy z założenia, że każdy kolejny projekt mieszkaniowy ma być lepszy od poprzedniego. Chcemy tworzyć osiedla, w których chcielibyśmy sami zamieszkać - tak o nowych i planowanych inwestycjach z wyższej półki mówi Mariusz Poławski, członek zarządu Grupy Marvipol.

Autor: HouseMarket.pl 30 sierpnia 2017 08:57

Marvipol szykuje mieszkaniową ofensywę?

Mariusz Poławski, członek zarządu Grupy Marvipol: W banku ziemi mamy aktualnie powyżej 2 tys. mieszkań, jednak nie chodzi nam o liczbę mieszkań w ofercie i walkę o maksymalizację wolumenu sprzedaży, a o wysoką jakość oferowanych mieszkań, przekładającą się m.in. na realizowane zyski. Wychodzimy z założenia, że każdy kolejny projekt mieszkaniowy ma być lepszy od poprzedniego. Nasze inwestycje mają bardzo indywidualny charakter, dostosowany do potencjału lokalizacji i potrzeb mieszkańców. Chcemy tworzyć osiedla, w których chcielibyśmy sami zamieszkać. Dobrym przykładem realizacji tej strategii jest nasza inwestycja przy ul. Kłobuckiej w Warszawie, które uważamy za jedno z najlepiej zaprojektowanych osiedli w Polsce. Trzeci rok z rzędu sprzedajemy tam po 400 mieszkań, sukcesywnie podnosząc ceny w kolejnych etapach projektów. Niektórzy klienci, którzy kupili mieszkanie w pierwszym etapie inwestycji, decyduje się na zakup większych mieszkań w kolejnych etapach na własne potrzeby, mając pewność, że wcześniej kupione lokale sprzedadzą z zyskiem. Nie brak również przykładów klientów, którzy kupują kolejne mieszkania z myślą o ich wynajmie. Z każdym etapem osiedle zyskuje wizualnie, zainteresowanie nim cały czas rośnie. Podczas dni otwartych dla drugiego etapu, który ukończymy w tym roku, odwiedziło nas 1,2 tys. osób - a mieszkań jest 530, z czego już sprzedaliśmy około 450. Z rozmów z uczestnikami wynikało, że przybyli na nie całymi rodzinami, ze znajomymi, z których część wróciła do nas później z zapytaniami o mieszkania w tym projekcie.

Marzenie każdego dewelopera. Czym przekonaliście mieszkańców?

Po pierwsze – mieliśmy atrakcyjny, spójny koncepcyjnie pomysł na budowę osiedla z rozbudowanymi, zaplanowanymi z myślą z aktywnym spędzaniu czasu częściami wspólnymi. Po drugie – przekonaliśmy mieszkańców, że ten pomysł zrealizujemy. Klienci często z rezerwą podchodzą do wizji osiedli kreślonych na wizualizacjach czy makietach przez deweloperów, nie wierząc, że ujęte na grafikach dodatkowe udogodnienia faktycznie powstaną. W przypadku osiedla przy Kłobuckiej, jak do tej pory, nasze pierwotne założenia udało się zrealizować niemal w 100 proc., co nie zawsze jest możliwe m.in. ze względu na nieoczekiwane ograniczenia administracyjne.

Skąd czerpiecie inspiracje?

Projektujemy inwestycje dla siebie, czyli wchodzimy w rolę potencjalnego mieszkańca. Szukamy tego, co sami chcielibyśmy mieć w mieszkaniu lub na osiedlu. Kort? Boisko? A może wyznaczona strefa z zewnętrznymi grillami? Pomysłów jest wiele. Co warte zaznaczenia, wielu z naszych pracowników faktycznie decyduje się na zakup mieszkań w naszych inwestycjach, wiedząc, że są one warte swojej ceny.

Czy z podobnym podejściem podchodzicie do projektowania nowych inwestycji?

Jak najbardziej, szczególnie że przynosi ona również finansowe efekty. Kluczem do sukcesu jest dostosowanie oferty do potrzeb potencjalnego klienta. W projektach apartamentowych stawiamy na luksus pod każdym względem - od architektury i rozkładów mieszkań, przez jakość materiałów i dodatkowe usługi, po gwarancję maksymalnej prywatności – tak ważną dla najbardziej zamożnych klientów. Stawiamy na lokalizację i wyjątkową, ponadczasową architekturę, dzięki której nabywca mieszkań może mieć pewność, że jego mieszkanie w przyszłości będzie tylko zyskiwać na wartości. Doskonałym przykładem tak pomyślnego projektu jest nasza inwestycja przy ul. Topiel, którą zamierzamy wprowadzić do sprzedaży w IV kwartale br. Od momentu ogrodzenia działki na Powiślu obrandowanym logiem Marvipol zgłaszają się do nas osoby zainteresowane zakupem apartamentów w tym projekcie.

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.