Marvipol sprzedał sieć myjni Robo Wash

Giełdowa spółka, zgodnie z zapowiedziami sprzedała całość udziałów w Robo Wash, prowadzącej sieć myjni samochodowych pod markami: Robo Wash Center i Robo Wash Express.

Autor: HouseMarket.pl 31 grudnia 2015 16:06

Transakcja jest kolejnym kamieniem milowym w najważniejszym projekcie strategicznym grupy na rok 2016, czyli doprowadzeniu do zapowiadanego podziału firmy na część deweloperską i motoryzacyjną wraz z debiutem spółki motoryzacyjnej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

– Zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami przeprowadziliśmy pełen proces sprzedaży sieci myjni, który zakończył się sukcesem i sprzedażą spółki Robo Wash za bardzo satysfakcjonującą i generującą zysk w grupie cenę 8 mln zł. Najważniejsze jednak, że w wyniku transakcji zwiększamy poziom kapitału, który będzie przeznaczony na rozwój podstawowej działalności grupy, jaką jest rozwój segmentu deweloperskiego – tłumaczy Mariusz Książek, prezes Marvipolu.

To również ważna transakcja i zamknięty kolejny krok w harmonogramie, oczekiwanego przez inwestorów i akcjonariuszy procesu podziału grupy Kapitałowej Marvipol, tzw. spin – off’u.

- Kontynuując projekt reorganizacji grupy w 2016 r. doprowadzimy do jej podziału na dwie sprofilowane spółki notowane na rynku głównym GPW: deweloperską i motoryzacyjną. Wierzę, że podział, w połączeniu z dynamicznym rozwojem tych podmiotów, zdecydowanie korzystnie wpłynie na ich rynkową wycenę – ocenia Mariusz Książek, prezes Marvipolu.

 

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych