PARTNER PORTALU

Marvipol sprzedał sieć myjni Robo Wash

Giełdowa spółka, zgodnie z zapowiedziami sprzedała całość udziałów w Robo Wash, prowadzącej sieć myjni samochodowych pod markami: Robo Wash Center i Robo Wash Express.

Autor: HouseMarket.pl 31 grudnia 2015 16:06

Transakcja jest kolejnym kamieniem milowym w najważniejszym projekcie strategicznym grupy na rok 2016, czyli doprowadzeniu do zapowiadanego podziału firmy na część deweloperską i motoryzacyjną wraz z debiutem spółki motoryzacyjnej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

– Zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami przeprowadziliśmy pełen proces sprzedaży sieci myjni, który zakończył się sukcesem i sprzedażą spółki Robo Wash za bardzo satysfakcjonującą i generującą zysk w grupie cenę 8 mln zł. Najważniejsze jednak, że w wyniku transakcji zwiększamy poziom kapitału, który będzie przeznaczony na rozwój podstawowej działalności grupy, jaką jest rozwój segmentu deweloperskiego – tłumaczy Mariusz Książek, prezes Marvipolu.

To również ważna transakcja i zamknięty kolejny krok w harmonogramie, oczekiwanego przez inwestorów i akcjonariuszy procesu podziału grupy Kapitałowej Marvipol, tzw. spin – off’u.

- Kontynuując projekt reorganizacji grupy w 2016 r. doprowadzimy do jej podziału na dwie sprofilowane spółki notowane na rynku głównym GPW: deweloperską i motoryzacyjną. Wierzę, że podział, w połączeniu z dynamicznym rozwojem tych podmiotów, zdecydowanie korzystnie wpłynie na ich rynkową wycenę – ocenia Mariusz Książek, prezes Marvipolu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.