PARTNER PORTALU

Marvipol: wartość sprzedanych mieszkań wzrosła ponad 20 procent

Od początku 2018 r. Marvipol Development zawarł umowy sprzedaży 604 lokali o łącznej wartości 274,3 mln zł. Największy, 85 proc. udział w tegorocznym wolumenie sprzedaży miały lokale z wieloetapowych inwestycji Central Park Ursynów i Riviera Park.

Autor: housemarket.pl 05 października 2018 11:03

Marvipol Development w III kw. 2018 r. zawarł 171 umów sprzedaży mieszkań i lokali usługowych o łącznej wartości 75,1 mln zł. Łączna wartość sprzedanych mieszkań wzrosła o 20,6 proc., przy 17,8 proc. zmniejszeniu wolumenu sprzedaży. O ponad 50 proc. wzroście średniego przychodu ze sprzedanego mieszkania przesądziły zarówno poszerzenie oferty o unikalne projekty z górnej półki – Topiel No 18, Unique Tower, Cascade Residence i Dom przy Okrzei, jak i rozwój wieloetapowych projektów Grupy, przekładający się na wzrost zainteresowania klientów.

- Strategia rozwoju segmentu mieszkaniowego Grupy Marvipol zakłada koncentrację na realizacji projektów wyróżniających się lokalizacją, jakością architektury czy zagospodarowania części wspólnych, które pozwalają na uzyskiwanie atrakcyjnych, wyższych od średnich rynkowych, marż na sprzedaży. Naszym celem jest osiąganie wysokich stop zwrotu na kapitale nie dzięki maksymalizacji wolumenu sprzedaży, a rentowności samych projektów. Konsekwentna realizacja strategii zaowocowała w 2018 r., zgodnie z założeniami, dynamicznym, ponad 50 proc. wzrostem łącznej wartości sprzedawanych lokali przy porównywalnym wzroście średniej ceny transakcyjnej. Zakładamy, iż w całym roku odnotujemy kilkunastoprocentowy wzrost wolumenu sprzedaży przy znacząco wyższym wzroście wartości sprzedaży mieszkań. Wzrost ten, w połączeniu z co najmniej utrzymaniem dotychczasowych, ponad 20 proc. marż na sprzedaży, pozwoli nam zrealizować w kolejnych okresach satysfakcjonujące Akcjonariuszy wyniki na działalności mieszkaniowej - ocenia Mariusz Książek, prezes Marvipol Development. 

W III kw. 2018 r. Marvipol Development przekazał nabywcom 341 lokali mieszkalnych i usługowych (wzrost o 244,4 proc. rdr.) o wartości 107,2 mln zł (wzrost o 217,6 proc. rdr.). Znakomitą większość przekazanych w tym okresie lokali stanowiły mieszkania z I etapu inwestycji Riviera Park oraz III etapu inwestycji Central Park Ursynów. Od początku roku spółka przekazała nabywcom 505 lokali o wartości 175,4 mln zł

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.