PARTNER PORTALU

Moderna Investment laureatem Effie Awards 2015

Gdyński deweloper Moderna Investment i agencja marketingowa Whizbrand Group zwyciężyły w konkursie Effie Awards 2015 na najefektywniejszą kampanię komunikacji marketingowej w roku 2014, w kategorii Limited Budget. To pierwsza w historii  konkursu nagroda dla kampanii inwestycji mieszkaniowej.

Autor: Housemarket.pl 15 października 2015 09:11

Nagrodzona srebrną statuetką Effie kampania to „Qultowa” realizowana dla inwestycji mieszkaniowo-usługowej Baltiq Plaza przy głównej gdyńskiej ulicy: Świętojańskiej. To właśnie ta ulica stała się główną bohaterką kampanii. Najpierw pojawiły się w Trójmieście bilbordy z tajemniczymi określeniami: Qultowa, Qulinarna, Qunsztowna, Qulturalna i Qupiecka. W kolejnym etapie kampanii słynną handlową ulicę Gdyni zestawiono z najbardziej znanymi ulicami handlowymi na świecie, np. Fifth Avenue, La Rambla, Oxford Street, Ku’damm. Następnie zaproszono mieszkańców na interaktywny „Spacer po Świętojańskiej” i wydano specjalnie opracowaną książkę „Qultowa Gdynia Świętojańska", opowiadającą o historii, teraźniejszości i przyszłości najbardziej znanej gdyńskiej ulicy.

–  Stawiamy na prestiżowe inwestycje dla wymagających klientów, a te wymagają wyjątkowego podejścia. Deweloper nie musi kojarzyć się tylko z wizualizacją inwestycji i hasłem „apartamenty nad morzem tylko za „X” złotych za metr kwadratowy” - mówi Adam Małaczek, prezes zarządu Moderna Investment. - Kampanią „Qultowa” pokazujemy, że komunikacja marketingowa może przemawiać do wyobraźni, wpisywać się w energię miejsca, współgrać z dumą mieszkańców, w tym przypadku gdynian. Statuetka Effie Awards cieszy nas tym bardziej, że konkurowaliśmy z przedsięwzięciami o zasięgu ogólnopolskim. Pokazaliśmy, że lokalne działania też mogą być i efektowne, i efektywne - dodaje.

– To dla nas niezwykle cenna i ważna nagroda. Dysponując niewielkim budżetem, trzeba wykazać się nie lada kreatywnością i konsekwencją, by kampania była efektywna i by wymiernie wspierała cele sprzedażowe - mówi Marcin Więckowski, zarządzający Whizbrand Group, dodaje. - W przypadku kampanii „Qultowa” o efektywności świadczy 80 proc. sprzedanych w Baltiq Plaza mieszkań w pierwszym roku od rozpoczęcia budowy. Takie wyzwania to woda na młyn dla naszego zespołu, bo jedną z naszych zasad jest właśnie budowanie na ograniczeniach - dodaje.

W tegorocznym konkursie jury przyznało 49 nagród – nagrodę Grand Prix oraz 9 złotych, 20 srebrnych i 19 brązowych Effie. W kategorii „Limited Budget” do tej pory przyznano zaledwie cztery brązowe i dwie srebrne statuetki. Baltiq Plaza dołączyła do grona najwyżej nagrodzonych w tej kategorii, będąc jednocześnie pierwszą inwestycją mieszkaniową nagrodzoną w historii całego konkursu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.