Moderna Investment laureatem Effie Awards 2015

Gdyński deweloper Moderna Investment i agencja marketingowa Whizbrand Group zwyciężyły w konkursie Effie Awards 2015 na najefektywniejszą kampanię komunikacji marketingowej w roku 2014, w kategorii Limited Budget. To pierwsza w historii  konkursu nagroda dla kampanii inwestycji mieszkaniowej.

Autor: Housemarket.pl 15 października 2015 09:11

Nagrodzona srebrną statuetką Effie kampania to „Qultowa” realizowana dla inwestycji mieszkaniowo-usługowej Baltiq Plaza przy głównej gdyńskiej ulicy: Świętojańskiej. To właśnie ta ulica stała się główną bohaterką kampanii. Najpierw pojawiły się w Trójmieście bilbordy z tajemniczymi określeniami: Qultowa, Qulinarna, Qunsztowna, Qulturalna i Qupiecka. W kolejnym etapie kampanii słynną handlową ulicę Gdyni zestawiono z najbardziej znanymi ulicami handlowymi na świecie, np. Fifth Avenue, La Rambla, Oxford Street, Ku’damm. Następnie zaproszono mieszkańców na interaktywny „Spacer po Świętojańskiej” i wydano specjalnie opracowaną książkę „Qultowa Gdynia Świętojańska", opowiadającą o historii, teraźniejszości i przyszłości najbardziej znanej gdyńskiej ulicy.

–  Stawiamy na prestiżowe inwestycje dla wymagających klientów, a te wymagają wyjątkowego podejścia. Deweloper nie musi kojarzyć się tylko z wizualizacją inwestycji i hasłem „apartamenty nad morzem tylko za „X” złotych za metr kwadratowy” - mówi Adam Małaczek, prezes zarządu Moderna Investment. - Kampanią „Qultowa” pokazujemy, że komunikacja marketingowa może przemawiać do wyobraźni, wpisywać się w energię miejsca, współgrać z dumą mieszkańców, w tym przypadku gdynian. Statuetka Effie Awards cieszy nas tym bardziej, że konkurowaliśmy z przedsięwzięciami o zasięgu ogólnopolskim. Pokazaliśmy, że lokalne działania też mogą być i efektowne, i efektywne - dodaje.

– To dla nas niezwykle cenna i ważna nagroda. Dysponując niewielkim budżetem, trzeba wykazać się nie lada kreatywnością i konsekwencją, by kampania była efektywna i by wymiernie wspierała cele sprzedażowe - mówi Marcin Więckowski, zarządzający Whizbrand Group, dodaje. - W przypadku kampanii „Qultowa” o efektywności świadczy 80 proc. sprzedanych w Baltiq Plaza mieszkań w pierwszym roku od rozpoczęcia budowy. Takie wyzwania to woda na młyn dla naszego zespołu, bo jedną z naszych zasad jest właśnie budowanie na ograniczeniach - dodaje.

W tegorocznym konkursie jury przyznało 49 nagród – nagrodę Grand Prix oraz 9 złotych, 20 srebrnych i 19 brązowych Effie. W kategorii „Limited Budget” do tej pory przyznano zaledwie cztery brązowe i dwie srebrne statuetki. Baltiq Plaza dołączyła do grona najwyżej nagrodzonych w tej kategorii, będąc jednocześnie pierwszą inwestycją mieszkaniową nagrodzoną w historii całego konkursu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych