PARTNER PORTALU

Moderna Investment podbija Warszawę. Sprzedaż Złotej-Chmielnej idzie jak burza

Liczymy na to, że inwestycja na Złotej-Chmielnej będzie stanowiła mocne otwarcie naszej obecności w Warszawie. W pierwszym tygodniu sprzedaży nabywców znalazło 30 proc. apartamentów - tłumaczy Adam Małaczek, prezes Moderna Investment.

Autor: HouseMarket.pl/Grażyna Kuryłło 03 listopada 2016 10:15

Jesteście firmą budującą głównie w Trójmieście. Skąd pomysł na Warszawę?

Adam Małaczek, prezes Moderna Investment: Warszawa i Trójmiasto to dwa silnie przenikające się rynki. Od lat uważnie obserwujemy ich rozwój. Obydwa cechuje duża dynamika. Widzimy rosnące zapotrzebowanie na lokale z wyższej półki. Warszawscy klienci, którzy zainwestowali w nasze apartamenty w Trójmieście, i ci trójmiejscy, często pytali nas, kiedy zaoferujemy mieszkania w Warszawie. Dlatego gdy nadarzyła się interesująca biznesowo okazja, by kupić nieruchomość w świetnej lokalizacji, nie zastanawialiśmy się długo. Liczymy na to, że inwestycja na Złotej-Chmielnej będzie stanowiła mocne otwarcie naszej obecności w Warszawie.

Budowa Złotej-Chmielnej już się rozpoczęła. Ile potrwa?

- Trochę ponad półtora roku. Powstanie kameralna ośmiopiętrowa kamienica, z 54 mieszkaniami, o metrażach od 32 mkw. do 84 mkw. Zakładamy, że właściciele odbiorą klucze w maju 2018 r.

Czy planujecie większą ekspansję w Warszawie?

- Oczywiście, chcielibyśmy na długo wpisać się w warszawski rynek. Ponieważ nasze inwestycje kierowane są do wymagającego i zamożnego klienta, interesują nas atrakcyjne z jego punktu widzenia lokalizacje, na przykład: Śródmieście, bliska Wola, Powiśle, ale także niektóre części Mokotowa czy Pragi.

Trójmiasto jest wdzięczną lokalizacją, bo wiadomo – morze, co oznacza dobrą lokatę kapitału, czyli mieszkania na wynajem. Czy w Warszawie to też się sprawdzi?

- Warszawa jest równie wdzięczną lokalizacją, choć z nieco innych powodów niż Trójmiasto. To duży, dynamiczny i wciąż jeszcze nienasycony rynek. Stale jest tu zapotrzebowanie i na mieszkania, i na apartamenty dla tych, którzy z Warszawą wiążą swoje życie, jak też dla tych, którzy w nieruchomościach upatrują źródło dodatkowego dochodu. W jednym i drugim przypadku ważna jest najwyższa jakość – projektu i wykonania oraz atrakcyjna lokalizacja.

Nasza inwestycja spełnia obydwa warunki. Moderna znana jest już, choćby dzięki gdyńskim inwestycjom: Baltiq Plaza czy Lighthouse, z dbałości o detal. I to nie tylko w Trójmieście, ponieważ wielu naszych klientów pochodzi z Warszawy. Jeśli zaś chodzi o atrakcyjność lokalizacji, to usytuowanie kameralnej kamienicy w samym centrum miasta, ale w głębi ulicy, gdzie od codziennego zgiełku odgradzają ją istniejące już budynki, wydaje się idealną propozycją. Nie mam więc obaw o Złotą-Chmielną. W pierwszym tygodniu sprzedaży nabywców znalazło 30 proc. lokali.

Na jakiego klienta liczycie w przypadku Złotej-Chmielnej. Czy spodziewacie się, że to będą mieszkania na wynajem?

- Sądząc po dotychczasowym zainteresowaniu klientów, można spodziewać się, że duża część lokali będzie kupiona na wynajem. Specjalnie dla takich klientów stworzyliśmy dodatkową usługę Moderna Concierge, dzięki której zainteresowanych inwestowaniem w nasze nieruchomości wspieramy dwojako.

Przygotowujemy indywidualne analizy finansowe dotyczące maksymalizacji dochodu z nieruchomości oraz stopy zwrotu z inwestycji, które pomagają podjąć dobrą z punktu widzenia klienta decyzję. Oferujemy też kompleksową usługę zarządzania najmem – odciążamy właściciela od codziennych spraw związanych z utrzymaniem i administracją lokalu, dzięki czemu zyskuje nie tylko dochód, ale także spokój i oszczędza czas.

Czy Moderna Investment interesuje się tylko Warszawą?

- Jesteśmy firmą mocno osadzoną w Trójmieście, więc nadal będziemy realizować tu nasze inwestycje. W Śródmieściu Gdańska rozpoczynamy właśnie budowę pięknie położonego nad Opływem Motławy, eleganckiego osiedla składającego się z siedmiu czteropiętrowych budynków. Mamy bardzo ambitne plany dotyczące i Gdańska, i Gdyni, ale jest jeszcze za wcześnie, by mówić o szczegółach.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.