PARTNER PORTALU

Murapol liczy mieszkania

Grupa Murapol zakontraktowała sprzedaż 814 lokali mieszkalnych w ciągu pierwszych trzech miesięcy 2017 r. wobec 701 w analogicznym okresie ubiegłego roku. To rekordowy wynik wypracowany w pierwszym kwartale i jedna z najlepszych kwartalnych sprzedaży netto holdingu w ciągu jego całej 16-letniej historii.

Autor: HouseMarket.pl 06 kwietnia 2017 14:10

Najwięcej umów, bo 225 Murapol podpisał na lokale mieszkalne oferowane we Wrocławiu, kolejno 154 w Krakowie i 115 w Warszawie.

– Satysfakcjonuje nas wynik sprzedażowy wypracowany w ciągu pierwszych trzech miesięcy bieżącego roku, zwłaszcza że ze względu na wydłużenie procedur formalno-administracyjnych, inwestycje które zamierzaliśmy zaoferować w pierwszym kwartale, zostaną wprowadzone do sprzedaży nieco później. Wobec powyższego wynik zrealizowany w ciągu minionych trzech miesięcy opieramy głównie na ubiegłorocznej ofercie mieszkaniowej – mówi Michał Sapota, prezes zarządu Murapolu. – Biorąc pod uwagę liczbę inwestycji, których przygotowywanie finalizujemy, zakładamy że efekty sprzedażowe w drugim kwartale będą jeszcze lepsze – dodaje Michał Sapota.

W bieżącym roku Grupa Murapol zamierza wprowadzić do sprzedaży ponad 4,3 tys. lokali mieszkalnych o łącznej powierzchni użytkowej ok. 189 tys. mkw. Wśród inwestycji jakie planujemy zaoferować klientom są kolejne etapy realizowanych projektów, jak również nowe przedsięwzięcia.

Obecną ofertę handlową zamierzamy uzupełnić m. in. o kolejną inwestycję w Poznaniu zlokalizowaną przy ul. Karpia, warszawski projekt przy ul. Ordona, kompleks mieszkaniowy powstający przy ul. Klasztornej we Wrocławiu, drugi etap inwestycji Murapol Śląskie Ogrody w Tychach, a także nowy projekt w Toruniu przy ul. Strobanda. Uruchomimy także sprzedaż mieszkań w naszej pierwszej zagranicznej inwestycji – w Berlinie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych