PARTNER PORTALU

Murapol rozpoczyna rok z ofertą większą o ponad 2 tys. mieszkań

Warszawa, Kraków, Katowice, Wrocław, Poznań, ale i Gdynia, Tychy, Toruń, Gliwice, Mikołów i Wieliczka to miasta, w których z nowym rokiem Murapol wprowadza do oferty łącznie ponad 2 tys. lokali mieszkalnych. Mieszkania powstają zarówno w nowych projektach, jak i kolejnych etapach już realizowanych przedsięwzięć deweloperskich.

Autor: housemarket.pl 21 stycznia 2019 14:41

Grupa Murapol zwiększa swoją ofertę o ponad 2 000 lokali mieszkalnych o odpowiadającej im powierzchni użytkowej mieszkań przekraczającej 85 tys. mkw., powstających w projektach realizowanych w 11 miastach Polski. Największy wybór mają mieszkańcy Krakowa i Wieliczki, do których zostaje skierowanych ok. 560 nowych lokali, powstających w kolejnych etapach dwóch krakowskich inwestycji, a także w podkrakowskiej Wieliczce. O blisko 360 mieszkań Grupa zwiększa swoją ofertę w Katowicach, a o 275 w Poznaniu, gdzie rozpoczyna komercjalizację nowego projektu realizowanego przy ul. Dymka. 245 nowych lokali trafia na rynek gdyński, a po ok. 140 zostaje skierowane do wrocławian oraz mieszkańców Torunia. Po ok. 100 kolejnych mieszkań Murapol oferuje klientom z Gliwic i Mikołowa, a nieco mniej z Tychów i Warszawy.

- Sytuacja na rynku mieszkaniowym nieustannie kreuje okazje do wzrostu dla doświadczonych firm deweloperskich, które doskonale wyczuwają potrzeby klientów oraz tendencje i sentymenty w konkretnych lokalizacjach i umieją wykorzystać te informacje w przygotowywaniu swoich ofert mieszkaniowych. Grupa Murapol jest obecna na rynku od 18 lat, w trakcie których zdobyła bogate doświadczenia oraz wypracowała know-how, które obecnie pozwala jej być jedną z wiodących firm deweloperskich w Polsce. W Nowy Rok wchodzimy z rozbudowaną propozycją mieszkań o „ofertę 2 000”, skierowaną do szerokiego grona klientów, od mieszkańców Trójmiasta, przez klientów z Polski centralnej, aż po Małopolan i nabywców z województwa śląskiego. Uważamy, że dobrze skrojona oferta, optymalnie odpowiadająca na zapotrzebowanie poszczególnych rynków, zawsze spotka się z zainteresowaniem klientów. Dlatego jestem spokojny o komercjalizację wprowadzanych do sprzedaży projektów - mówi Nikodem Iskra, prezes zarządu Murapol.

Wdrożony w projektach z „oferty 2 000” Home Management System (HMS), poza zdalnym sterowaniem mediami, będzie posiadał takie funkcjonalności jak sterowanie roletami wewnętrznymi, monitorowanie zużycia energii elektrycznej, videodomofon, monitorowanie części wspólnych osiedla (np. bram wyjazdowych, parkingu, placu zabaw).

- HMS to nasza odpowiedź na potrzeby klientów, którzy chcą żyć wygodnie i korzystać z rozwiązań technologicznych umożliwiających zdalne sterowanie urządzeniami znajdującymi się w mieszkaniach, czy szerzej w całej inwestycji. Przewidziany w naszych projektach system zostanie podzielony na kilka pakietów, zróżnicowanych pod względem zakresów funkcjonalności, tak aby każdy klient mógł wybrać z jakich rozwiązań chce korzystać - podsumowuje Nikodem Iskra.

W 2018 roku Grupa Murapol sprzedała 3 560 lokali mieszkalnych wobec 3 605 rok wcześniej. Zgodnie z przyjętą strategią na lata 2019/2021+ Grupa chce utrzymać stabilną sprzedaż na poziomie 3-3,5 tys. lokali rocznie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.