PARTNER PORTALU

Murapol z nową kampanią reklamową i nowym ambasadorem Andrzejem Bargielem

Murapol, najlepsze miejsce na świecie - to hasło przewodnie rozpoczynającej się kampanii marketingowej, podkreślające otwarcie w działalności operacyjnej dewelopera w kierunku tzw. Affordable Premium, czyli atrakcyjnej oferty osiągalnej w przystępnej cenie. To jednocześnie początek współpracy wizerunkowej i sponsorskiej z nowym Ambasadorem, bliskim ideałom GK Murapol - Andrzejem Bargielem, pierwszym narciarzem, który zjechał z K2.

Autor: housemarket.pl 26 czerwca 2019 13:39

Grupa Murapol rozpoczyna kampanię repozycjonującą swoją ofertę, dewelopera dostarczającego lokale dla bardziej wymagających nabywców, szukających innowacyjnych rozwiązań w swoich mieszkaniach, które zapewnią im komfort, bezpieczeństwo, ale i bieżące oszczędności. Takie rozwiązania ma we wszystkich inwestycjach wprowadzonych do sprzedaży od bieżącego roku Grupa Murapol. Deweloper chce być blisko klientów mających świadomość rozwiązań technologicznych, smart i eco.

Autorski system infrastruktury technicznej i instalacji Home Management System to nie tylko pakiet antysmogowy zapewniający czyste powietrze w mieszkaniach o każdej porze roku czy rozwiązania Smart Home, umożliwiające zdalne sterowanie mediami za pomocą telefonu czy tabletu. To także monitoring wizyjny części wspólnych, klatek schodowych, wjazdów na osiedle, parkingów podziemnych, placów zabaw, a także wideodomofony z systemem SOS, które zsynchronizowane ze specjalnym przyciskiem alarmowym umieszczonym w dowolnej części mieszkania, za pomocą sygnału GPS wysyłają wiadomość alarmową do wskazanych kontaktów.

Celem kampanii jest ponadto podkreślenie dotychczasowego dorobku firmy – duża skala, zasięg ogólnopolski, cieszący się renomą i zaufaniem osób, które są szczęśliwe w swoich mieszkaniach z oferty GK Murapol. Co ważne, GK Murapol może pochwalić się szeroką gamą lokali nie tylko wg kryterium geograficznego, ale także powierzchni i układu mieszkań, oraz lokalizacji, odpowiadającej na potrzeby lokalowe ludzi w różnym wieku i na różnych etapach życia. Inwestycje GK Murapol, mają także dobrą relację: lokalizacja do ceny, tj. nie są w samych centrach miast, ale też nie na ich obrzeżach, natomiast zwykle są dobrze „skomunikowane”, powstają w dzielnicach z przyszłością, rozwijających się - to także dobry cel inwestycyjny.

O wzajemnej współpracy z nowym Ambasadorem GK Murapol - Andrzejem Bargielem, mistrzem Polski w ski-alpiniźmie, rekordzistą i narciarzem wysokogórskim, który jako pierwszy człowiek zjechał na nartach z K2 (8 611 m n.p.m.), drugiej co do wysokości góry Ziemi – zadecydowały także względy pokrewnych przekonań i wartości.

- Andrzej Bargiel jest postacią podziwianą i bliską ideałom Murapolu – odważny i nowoczesny, a jednocześnie zawsze przygotowany i z respektem dla bezpieczeństwa. Ikona wytrwałości w dążeniu do celu, symbol niechodzenia na skróty, pomimo wielkości sukcesów zachowuje pokorę, nie zapominając nigdy o domu, z którego wyrósł i domu, do którego wraca... Bezpośrednią analogię dostrzegam w genezie naszej działalności - z lokalnego dewelopera wyrośliśmy na jednego z wiodących podmiotów na rynku, a osiągnięty poziom rozwoju zawdzięczamy właściwym decyzjom biznesowym - z jednej strony odważnym, pozwalającym wykorzystywać okazje rynkowe, z drugiej stale ważąc ryzyka dnia codziennego - mówi Nikodem Iskra, prezes zarządu Murapol. - Jednak to nie jedyny punkt styku nas i Andrzeja Bargiela.

- Widzimy w nim odbicie naszych klientów, dla których nowy Ambasador może stać się inspiracją, którzy będą podziwiać jego sportowego ducha, równowagę między wysiłkiem a przyjemnością, jak i bardzo precyzyjne przygotowanie do realizacji wypraw. To jak z decyzją o zakupie mieszkania – ostateczny wybór wymaga zdecydowanych, ale przede wszystkim mądrych i przemyślanych decyzji, wyboru takiego mieszkania, które spełni oczekiwania, będzie oszczędne, ale i komfortowe, pozwoli wykorzystać możliwości technologii dostępnych na rynku. Takie mieszkania ma w swojej ofercie Grupa Murapol - dodaje prezes Nikodem Iskra.

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.