PARTNER PORTALU

Najlepszy kwartał w historii Archicomu

W III kwartale 2015 r. Grupa Archicom sprzedała (umowy deweloperskie i rezerwacyjne) 178 lokali, czyli o 24 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2014 r. Od początku roku już 457 lokali znalazło nabywców. Sprzyjające warunki rynkowe i doceniane przez klientów inwestycje sprawiają, że w kolejnych kwartałach Grupa powinna utrzymać wysokie tempo sprzedaży.

Autor: Housemarket.pl 05 października 2015 11:12

Rekord sprzedaży zanotowany przez Grupę Archicom w III kw. był efektem m.in. wprowadzenia do sprzedaży mieszkań z nowych inwestycji – „Na ustroniu” i „Spirala czasu” oraz „Róża Wiatrów”, kolejnego osiedla społecznego.

- Trzeci kwartał 2015 r. był bardzo intensywny dla całej Grupy Archicom. Duże natężenie prac zaowocowało wzrostem sprzedaży o 24 proc. w ujęciu rok do roku, do 178 lokali. Nie zwalniamy tempa, oczekujemy, że kolejne kwartały będą równie udane i potwierdzimy naszą pozycję lidera na rynku wrocławskim – mówi Tomasz Sujak, członek zarządu Archicom S.A.

Od początku 2015 r. Grupa Archicom sprzedała już 457 mieszkań, czyli aż o 55 więcej niż w pierwszych trzech kwartałach 2014 r. Grupa z kwartału na kwartał utrzymuje tendencję wzrostową w sprzedaży mieszkań.

- Rosnąca sprzedaż to wielki sukces osiedli społecznych, które stanowią trzon naszej oferty. Projektowane przez nas przyjazne mieszkańcom rozwiązania, zachęcające do nawiązywania więzi społecznych, sprawiają, że znaczną część lokali sprzedajemy przed oddaniem budynku do użytkowania. Zapewnia to największą efektywność działalności” – dodaje Tomasz Sujak.

W świecie, który coraz szerzej korzysta z Internetu, Wrocławianie nie zapominają o wartościach jakimi są rodzina, dom, bliscy. Przestrzeń osiedli społecznych powstaje w oparciu o ciągły dialog z mieszkańcami, dlatego Archicom zapytał o to z czym Wrocławianom kojarzy się dom rodzinny.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.