Najlepszy kwartał w historii Archicomu

W III kwartale 2015 r. Grupa Archicom sprzedała (umowy deweloperskie i rezerwacyjne) 178 lokali, czyli o 24 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2014 r. Od początku roku już 457 lokali znalazło nabywców. Sprzyjające warunki rynkowe i doceniane przez klientów inwestycje sprawiają, że w kolejnych kwartałach Grupa powinna utrzymać wysokie tempo sprzedaży.

Autor: Housemarket.pl 05 października 2015 11:12

Rekord sprzedaży zanotowany przez Grupę Archicom w III kw. był efektem m.in. wprowadzenia do sprzedaży mieszkań z nowych inwestycji – „Na ustroniu” i „Spirala czasu” oraz „Róża Wiatrów”, kolejnego osiedla społecznego.

- Trzeci kwartał 2015 r. był bardzo intensywny dla całej Grupy Archicom. Duże natężenie prac zaowocowało wzrostem sprzedaży o 24 proc. w ujęciu rok do roku, do 178 lokali. Nie zwalniamy tempa, oczekujemy, że kolejne kwartały będą równie udane i potwierdzimy naszą pozycję lidera na rynku wrocławskim – mówi Tomasz Sujak, członek zarządu Archicom S.A.

Od początku 2015 r. Grupa Archicom sprzedała już 457 mieszkań, czyli aż o 55 więcej niż w pierwszych trzech kwartałach 2014 r. Grupa z kwartału na kwartał utrzymuje tendencję wzrostową w sprzedaży mieszkań.

- Rosnąca sprzedaż to wielki sukces osiedli społecznych, które stanowią trzon naszej oferty. Projektowane przez nas przyjazne mieszkańcom rozwiązania, zachęcające do nawiązywania więzi społecznych, sprawiają, że znaczną część lokali sprzedajemy przed oddaniem budynku do użytkowania. Zapewnia to największą efektywność działalności” – dodaje Tomasz Sujak.

W świecie, który coraz szerzej korzysta z Internetu, Wrocławianie nie zapominają o wartościach jakimi są rodzina, dom, bliscy. Przestrzeń osiedli społecznych powstaje w oparciu o ciągły dialog z mieszkańcami, dlatego Archicom zapytał o to z czym Wrocławianom kojarzy się dom rodzinny.

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych