PARTNER PORTALU

Poprawa poziomu sprzedaży w Inpro. I to nie koniec

Inpro podsumowała wyniki sprzedaży za trzeci kwartał 2017 roku. W okresie lipiec-wrzesień 2017 r. grupa zrealizowała sprzedaż na poziomie 222 umów, co stanowi 155 % więcej niż w porównywalnym okresie roku poprzedniego.

Autor: housemarket.pl 04 października 2017 12:23

Od początku stycznia do końca września br. grupa podpisała łącznie 487 umów netto, czyli o ponad 71% więcej niż w analogicznym okresie roku poprzedniego, kiedy podpisała 284 umowy.

- Poprawa poziomu przedsprzedaży z jednej strony wynika z większej o ponad 60 % liczby lokali oferowanych do sprzedaży w porównaniu do III kwartału 2016 roku, a z drugiej strony ze wzrostu zainteresowania klientów ofertą spółki, w tym inwestycjami, które cieszą się obecnie największą popularnością tj. Kwartału Uniwersyteckiego, Optimy i Harmonii Oliwskiej – zauważa Piotr Stefaniak, prezes zarządu Inpro. 

W trzecim kwartale 2017 roku Grupa przekazała łącznie 29 lokali, w porównaniu do 49 sztuk w roku ubiegłym. Narastająco od stycznia do września 2017 roku grupa Inpro przekazała 191 mieszkań i domów. Natomiast liczba przekazań za 9 pierwszych miesięcy 2016 r. wyniosła 231 mieszkań i domów.

Łącznie w roku 2017 grupa kapitałowa Inpro planuje wprowadzić do sprzedaży 711 nowych mieszkań i domów. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.