PARTNER PORTALU

Popyt na nowe mieszkania nie maleje. Victoria Dom korzysta z dobrej passy

W tym roku Victoria Dom wystartowała z sześcioma nowymi inwestycjami na terenie Warszawy, wprowadzając do oferty łącznie 715 mieszkań. O nowych projektach, rynku i oczekiwaniach klientów rozmawiamy z Waldemarem Wasilukiem, wiceprezesem i Moniką Śliwą, dyrektorem marketingu Victoria Dom.

Autor: HouseMarket.pl 06 listopada 2017 09:01

Victoria Dom działa na rynku od blisko 20 lat. Firma wybudowała ponad 2,5 tys. mieszkań i domów. Jak zmieniły się w tym czasie oczekiwania klientów?

Waldemar Wasiluk, Wiceprezes Zarządu Victoria Dom: Przez ten czas udało nam się przede wszystkim zdobyć zaufanie klientów i dynamicznie zwiększać skalę działania. Dzięki temu jesteśmy teraz w gronie największych deweloperów działających na rynku warszawskim. Cały czas widzimy tu olbrzymi potencjał do dalszego rozwoju, a zdobyte doświadczenie pozwala nam na przygotowanie oferty bardzo dobrze dopasowanej do potrzeb klientów. Zawsze przykładamy bardzo dużą uwagę do tego, by nasze mieszkania były zaprojektowane funkcjonalnie. To jest od lat także jedno z głównych kryteriów, jakim kierują się klienci szukający mieszkania. Bardzo istotne jest by każde z projektowanych mieszkań było ustawne i dobrze doświetlone, dbamy o to analizując każdy plan pojedynczego mieszkania, tak jakbyśmy to my mieli w nim zamieszkać. Kierując się preferencjami klientów dbamy też, by każde z mieszkań w naszych projektach miało atrakcyjny balkon lub ogródek. Bardzo ważnym kryterium pozostaje też lokalizacja osiedla z łatwym dostępem do szkół, przedszkoli oraz innych obiektów publicznych, a jednocześnie umożliwiająca szybki dojazd do centrum miasta. Klienci niezmiennie szukają mieszkań w atrakcyjnej cenie, przy zachowaniu ich dobrej jakości. To wszystko powoduje, że największy popyt obejmuje lokale dwu i trzy pokojowe w segmencie popularnym. W tym się specjalizujemy.

Z czego mogą wynikać ewentualne zmiany oczekiwań i co Państwo robicie, by sprostać tym oczekiwaniom? Czy jest to dla Państwa swego rodzaju wyzwaniem?

Monika Śliwa, Dyrektor Marketingu Victoria Dom: Większość naszych osiedli składa się z kameralnych niewysokich budynków liczących do 6 kondygnacji. Wyzwaniem jest oczywiście przygotowanie na tyle szerokiej oferty, żeby odpowiadała ona potrzebom zarówno młodego małżeństwa, jak i rodziny z dziećmi. Dlatego projektowane przez nas powierzchnie charakteryzują się dużą elastycznością, co oznacza możliwość łączenia dwóch lokali, w jedno duże funkcjonalne mieszkanie. Taka opcja jest bardzo interesująca dla wielu klientów, którzy po jakimś czasie, np. gdy ich dzieci dorosną, mogą powrócić do układu dwóch małych mieszkań, jedno z nich sprzedać, wynająć, albo przekazać dziecku. Takie połączone mieszkania są bardzo atrakcyjne także ze względu na posiadanie dwóch balkonów albo znacznie powiększonego ogródka w lokalach na parterze.

Czy i w jaki sposób zmieniło się podejście deweloperów do biznesu?

Waldemar Wasiluk: Z pewnością zwiększyła się konkurencja wśród deweloperów, w wyniku czego chcąc rozwijać sprzedaż trzeba jeszcze dokładniej wsłuchiwać się w potrzeby klientów. Jednocześnie chcąc budować swoją wiarygodność i rzetelność ważne jest by dotrzymywane były terminy realizacji inwestycji oraz standard wykonania. Gwarancją sukcesu poza atrakcyjną ofertą jest zatem pełen profesjonalizm w działaniu. Bardzo poważnie traktujemy kwestie terminów, możemy się pochwalić, że wszystkie inwestycje oddajemy zawsze w terminie a zdarza się nawet, że wcześniej. Wiarygodność naszej firmy potwierdza również fakt, że zatrudniamy wyłącznie polskich wykonawców, rocznie na naszych budowach pracuje ponad trzy tysiące osób.

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych