PARTNER PORTALU

Rebrending marki Dekpol

Dekpol przeprowadził rebranding marki. Celem było odświeżenie identyfikacji tak, by nowe logo kojarzyło się z doświadczeniem, innowacyjnością oraz wysoką jakością. Ma symbolizować nieustanny rozwój firmy, otwartość na nowe rozwiązania i być dowodem gotowości do podejmowania kolejnych wyzwań.  Od teraz logo Dekpol przybiera barwy granatu i czerwieni.

Autor: HouseMarket.pl 02 lipca 2018 10:15

Dekpol postanowił odświeżyć swoje logo, tak aby podkreślało wizerunek dynamicznej firmy. Efektem jest nowoczesny design przejawiający się w owalnych, opływowych kształtach znaku. 

- Nowe logo Dekpol jest symbolem nieustannego rozwoju naszej firmy, otwartości na nowe rozwiązania i dowodem gotowości do podejmowania kolejnych wyzwań. Grupa Dekpol działa na rynku już od 25 lat. Od początku istnienia staramy się iść z duchem czasu. Za główny cel stawiamy sobie dynamiczny rozwój. Ważne jest dla nas, aby sposób, w jaki komunikujemy się z otoczeniem odzwierciedlał naszą obecną pozycję rynkową, nasz charakter i aspiracje – podkreślił Dariusz Radtke, dyrektor ds. marketingu i PR w Dekpol.

- Ostatnie ćwierćwiecze przyniosło nam wiele sukcesów: setki zrealizowanych inwestycji, ekspansję na rynku polskim oraz w Europie, Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, a także rozszerzenie działalności w sektorze generalnego wykonawstwa, deweloperskim i produkcji osprzętu do maszyn budowlanych. W 2018 roku prognozujemy, że Grupa Dekpol odniesie rekordowe przychody ze sprzedaży rzędu 710 mln zł –dodał Mariusz Tuchlin, prezes zarządu Dekpol.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.