PARTNER PORTALU

Robyg utrzymuje dynamikę rozwoju

Robyg ma obecnie w sprzedaży ponad tysiąc lokali w Warszawie. W pierwszym kwartale 2018 roku popyt wśród klientów spółki nie słabnie – tym samym pozwala na optymistyczne prognozy dla kontraktacji na poziomie zbliżonym do roku ubiegłego.

Autor: housemarket.pl 16 marca 2018 15:59

Robyg prowadzi w Warszawie inwestycje w dzielnicach: Wilanów, bliski Tarchomin, Bemowo, Wola, Mokotów, Ursus, a wkrótce planuje uruchomienie projektów w kolejnych lokalizacjach.

- W 2017 roku Grupa Robyg sprzedała 3 471 lokali i ma ambicję, by utrzymać taką dynamikę rozwoju. To efekt doskonałego wyczucia rynku mieszkaniowego – oferta Robyg jest idealnie dopasowana do aktualnych trendów – zarówno pod względem różnorodności metraży, designu, jak i lokalizacji. Wszystkie nasze lokale są wyposażone w system Smart House, który pozwala na zdalne sterowanie urządzeniami domowymi i generowanie oszczędności w codziennej eksploatacji lokalu. Dodatkowo osiedla Robyg stanowią integralną część miasta z pełną infrastrukturą i usługami – w lokalizacjach umożliwiających szybkie przemieszczanie się po mieście - mówi Joanna Chojecka, dyrektor ds. sprzedaży Robyg w Warszawie.

Robyg przywiązuję dużą wagę do terenów zielonych – w okolicy osiedli Grupy znajdują się parki oraz skwery, gdzie można zrelaksować się po całym dniu, a na samych osiedlach zieleń projektowana jest przez profesjonalnych architektów krajobrazu.

- Zakup mieszkania to ważna decyzja, której efekty będą z nami przez wiele lat i staną się elementem budującym codzienność. Dlatego warto przed podjęciem decyzji skonsultować się ze specjalistami – do czego zawsze zachęcamy naszych klientów. Najbliższe targi Murator EXPO na Torwarze to świetna okazja, żeby osobiście porozmawiać z naszymi ekspertami i uzyskać porady dotyczące nie tylko skomponowania najbardziej optymalnych parametrów mieszkania, ale także formalności, czy pozyskania finansowania. W Robyg wiemy, jak trudny i kosztowny jest zakup nowego mieszkania. Dlatego chcemy wspierać naszych klientów także po jego zakupie – w tym celu stworzyliśmy program Robyg Club, dzięki któremu nasi klienci mogą uzyskać korzystne rabaty u partnerów programu – m.in. sklepów z wyposażeniem wnętrz, czy sprzętem RTV i AGD - dodaje Joanna Chojecka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SŁOWA KLUCZOWE

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych