PARTNER PORTALU

Ronson: plan będzie wykonany

W drugim kwartale br. Ronson sprzedał 156 lokali, a narastająco w ciągu pierwszych sześciu miesięcy tego roku 362 mieszkania. Spółka podtrzymuje plany zakładające sprzedaż na poziomie co najmniej 900 lokali w całym 2016 r.

Autor: HouseMarket.pl 05 lipca 2016 12:21

W I połowie 2016 r. Ronson Development sprzedał netto łącznie 362 mieszkania wobec 410 lokali w tym samym okresie 2015 r. W samym II kwartale br. sprzedaż Ronsona wyniosła 156 mieszkań w porównaniu z 224 sprzedanymi lokalami w analogicznym okresie ubiegłego roku.

W pierwszych sześciu miesiącach tego roku najwięcej nabywców znalazły mieszkania w warszawskich inwestycjach Espresso (89 lokali) oraz City Link (79 sztuk). Dużą popularnością cieszył się również poznański projekt Kamienica Jeżyce, w której w pierwszym półroczu sprzedano 51 mieszkań.

Nieco niższą dynamikę sprzedaży w I półroczu 2016 r. w porównaniu z ubiegłym rokiem można tłumaczyć tym, że oferta Spółki szybko się wyczerpuje, czego potwierdzeniem jest najniższy od lat udział mieszkań gotowych w ofercie wynoszący około 10 proc. Ronson oczekuje znacznej poprawy sprzedaży w II połowie 2016 r. m.in. dzięki urozmaiceniu oferty, zarówno poprzez wprowadzenie do sprzedaży kolejnych etapów w najbardziej popularnych projektach, jak i uruchomieniu zupełnie nowych inwestycji w atrakcyjnych lokalizacjach.

– Podtrzymujemy nasze plany zakładające sprzedaż ponad 900 lokali w całym roku. Chcemy osiągnąć ten cel dzięki zróżnicowanej ofercie oraz planom jej systematycznego rozszerzania o kolejne projekty. W ostatnich tygodniach wprowadziliśmy do sprzedaży nowe etapy dwóch inwestycji zlokalizowanych na warszawskiej Woli: Espresso oraz City Link, które cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem klientów – mówi Andrzej Gutowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Ronson Development.

– W najbliższych tygodniach planujemy natomiast uruchomienie dwóch zupełnie nowych projektów w Warszawie, tj. Miasto Moje na Białołęce będące największą inwestycją w historii Ronsona, która w całości kwalifikuje się do programu MdM, a także Nova Królikarnia na Mokotowie. W tym roku rozpoczniemy również realizację kolejnych etapów w pięciu innych naszych inwestycjach. Jesteśmy przekonani, że tak istotne wzbogacenie oferty przełoży się na wyniki sprzedażowe w kolejnych miesiącach – dodaje Andrzej Gutowski.

W II kwartale 2016 r. Ronson przekazał klucze do 170 lokali, co oznacza wzrost o 14 proc. rok do roku, przy czym największa liczba została przekazana w dwóch warszawskich projektach: Espresso (96 lokali) oraz Moko (45 sztuk). Większa liczba i wartość przekazanych mieszkań będzie mieć pozytywny wpływ na przychody rozpoznane przez Ronsona w II kwartale br. w porównaniu z analogicznym okresem 2015 r., kiedy to klientom przekazano 149 lokali.

Łącznie w I półroczu 2016 r. Ronson przekazał swoim klientom klucze do 275 mieszkań wobec 270 lokali przekazanych w I połowie ubiegłego roku.

Zdecydowanie lepiej pod względem liczby przekazań, a zatem również pod względem oczekiwanych wyników finansowych, zapowiada się dla Ronsona II półrocze br. W całym 2016 r. Spółka planuje bowiem przekazać do użytkowania ponad 1000 mieszkań, i jednocześnie podobną liczbę mieszkań przekazać klientom, co będzie znacznie lepszym rezultatem niż w dotychczas rekordowym 2015 r., kiedy to Ronson przekazał klientom klucze do blisko 700 lokali.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SŁOWA KLUCZOWE

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.