PARTNER PORTALU

Ronson: plan będzie wykonany

W drugim kwartale br. Ronson sprzedał 156 lokali, a narastająco w ciągu pierwszych sześciu miesięcy tego roku 362 mieszkania. Spółka podtrzymuje plany zakładające sprzedaż na poziomie co najmniej 900 lokali w całym 2016 r.

Autor: HouseMarket.pl 05 lipca 2016 12:21

W I połowie 2016 r. Ronson Development sprzedał netto łącznie 362 mieszkania wobec 410 lokali w tym samym okresie 2015 r. W samym II kwartale br. sprzedaż Ronsona wyniosła 156 mieszkań w porównaniu z 224 sprzedanymi lokalami w analogicznym okresie ubiegłego roku.

W pierwszych sześciu miesiącach tego roku najwięcej nabywców znalazły mieszkania w warszawskich inwestycjach Espresso (89 lokali) oraz City Link (79 sztuk). Dużą popularnością cieszył się również poznański projekt Kamienica Jeżyce, w której w pierwszym półroczu sprzedano 51 mieszkań.

Nieco niższą dynamikę sprzedaży w I półroczu 2016 r. w porównaniu z ubiegłym rokiem można tłumaczyć tym, że oferta Spółki szybko się wyczerpuje, czego potwierdzeniem jest najniższy od lat udział mieszkań gotowych w ofercie wynoszący około 10 proc. Ronson oczekuje znacznej poprawy sprzedaży w II połowie 2016 r. m.in. dzięki urozmaiceniu oferty, zarówno poprzez wprowadzenie do sprzedaży kolejnych etapów w najbardziej popularnych projektach, jak i uruchomieniu zupełnie nowych inwestycji w atrakcyjnych lokalizacjach.

– Podtrzymujemy nasze plany zakładające sprzedaż ponad 900 lokali w całym roku. Chcemy osiągnąć ten cel dzięki zróżnicowanej ofercie oraz planom jej systematycznego rozszerzania o kolejne projekty. W ostatnich tygodniach wprowadziliśmy do sprzedaży nowe etapy dwóch inwestycji zlokalizowanych na warszawskiej Woli: Espresso oraz City Link, które cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem klientów – mówi Andrzej Gutowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Ronson Development.

– W najbliższych tygodniach planujemy natomiast uruchomienie dwóch zupełnie nowych projektów w Warszawie, tj. Miasto Moje na Białołęce będące największą inwestycją w historii Ronsona, która w całości kwalifikuje się do programu MdM, a także Nova Królikarnia na Mokotowie. W tym roku rozpoczniemy również realizację kolejnych etapów w pięciu innych naszych inwestycjach. Jesteśmy przekonani, że tak istotne wzbogacenie oferty przełoży się na wyniki sprzedażowe w kolejnych miesiącach – dodaje Andrzej Gutowski.

W II kwartale 2016 r. Ronson przekazał klucze do 170 lokali, co oznacza wzrost o 14 proc. rok do roku, przy czym największa liczba została przekazana w dwóch warszawskich projektach: Espresso (96 lokali) oraz Moko (45 sztuk). Większa liczba i wartość przekazanych mieszkań będzie mieć pozytywny wpływ na przychody rozpoznane przez Ronsona w II kwartale br. w porównaniu z analogicznym okresem 2015 r., kiedy to klientom przekazano 149 lokali.

Łącznie w I półroczu 2016 r. Ronson przekazał swoim klientom klucze do 275 mieszkań wobec 270 lokali przekazanych w I połowie ubiegłego roku.

Zdecydowanie lepiej pod względem liczby przekazań, a zatem również pod względem oczekiwanych wyników finansowych, zapowiada się dla Ronsona II półrocze br. W całym 2016 r. Spółka planuje bowiem przekazać do użytkowania ponad 1000 mieszkań, i jednocześnie podobną liczbę mieszkań przekazać klientom, co będzie znacznie lepszym rezultatem niż w dotychczas rekordowym 2015 r., kiedy to Ronson przekazał klientom klucze do blisko 700 lokali.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SŁOWA KLUCZOWE

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych