PARTNER PORTALU

Ronson pracuje nad zwiększeniem oferty mieszkań

Dzięki trzem nowym inwestycjom, które Ronson wprowadził do sprzedaży w I kwartale 2015 oferta wzrosła do rekordowego poziomu 1130 lokali. Słabiej wypada kwartalna sprzedaż.

Autor: housemarket.pl 07 kwietnia 2015 09:30

W tym samym okresie Ronson sprzedał netto 186 lokali, podczas gdy średnia kwartalna sprzedaż w ubiegłym roku wynosiła 178 lokali. Tegoroczny wynik gorzej wypada w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku, kiedy Ronson sprzedał 206 lokali.

W styczniu 2015 r. Ronson sprzedał 29, w lutym 49, a w marcu 108 lokali, co łącznie daje 186 sprzedanych mieszkań w I kwartale 2015 r. względem 206 w tym samym okresie przed rokiem. W pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku najwięcej nabywców znalazły mieszkania w warszawskim projekcie Moko – 45 sztuk. 41 mieszkań sprzedano w poznańskiej Kamienicy Jeżyce, a 25 w stołecznej Sakurze.

– Dzięki wprowadzeniu w ostatnim czasie do sprzedaży aż trzech nowych inwestycji, w naszej ofercie znajduje się najwięcej lokali w historii firmy. Liczymy, że znajdzie to odzwierciedlenie w wynikach sprzedażowych w kolejnych miesiącach – mówi Andrzej Gutowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Ronson Development. – Jeszcze w II kwartale, czyli wcześniej niż planowaliśmy, chcemy uruchomić drugi etap Kamienicy Jeżyce w Poznaniu - inwestycji, która w ostatnich miesiącach cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem klientów – dodaje Andrzej Gutowski.

Jednocześnie zgodnie z planem Ronson zakończył w I kwartale pierwszą z budów zaplanowanych na 2015 r. Dzięki terminowemu ukończeniu trzeciego etapu projektu Sakura możliwe było przekazanie klientom kluczy do 95 lokali w tej inwestycji. Ponadto przekazano również 14 lokali w trzecim etapie projektu Chilli City, którego budowa zakończyła się w grudniu ubiegłego roku. Łącznie w I kwartale 2015 r. Ronson przekazał swoim klientom 121 lokali.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.