PARTNER PORTALU

Ronson przekazał rekordową liczbę mieszkań

W czwartym kwartale 2017 r. Ronson Development przekazał klientom klucze do 340 lokali, czyli o 25 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2016 r. To najlepszy kwartalny wynik w historii spółki. W całym ubiegłym roku Ronson wydał nabywcom 832 lokale, czyli o 7 proc. więcej niż rok wcześniej.

Autor: HouseMarket.pl 08 stycznia 2018 10:18

W minionym roku spółka zrealizowała zakładany cel sprzedaży ponad 800 mieszkań. Ostatecznie Ronson znalazł nabywców na 815 lokali (z czego 170 w czwartym kwartale), co jest wynikiem zbliżonym do osiągniętego w 2016 r., kiedy sprzedaż sięgnęła 821 lokali.

– 340 lokali przekazanych nabywcom w czwartym kwartale 2017 r. to rekord w historii naszej spółki, co zawdzięczamy doświadczeniu i zaangażowaniu zespołu z czterech miast. Naszym najlepszym kwartalnym wynikiem było dotychczas 299 przekazanych mieszkań. Na wyniki minionego kwartału składają się przede wszystkim projekty: City Link w Warszawie, gdzie wydaliśmy klientom klucze do 213 lokali, a także Vitalia we Wrocławiu oraz Młody Grunwald w Poznaniu, gdzie przekazaliśmy nabywcom odpowiednio 59 i 43 lokale. W czwartym kwartale ukończyliśmy także budowę trzeciego etapu osiedla Panoramika w Szczecinie, obejmującego 122 lokale, z czego około 80 proc. już sprzedaliśmy, jednak pozwolenie na użytkowanie otrzymaliśmy tuż przed Nowym Rokiem, w związku z czym przychody z tych lokali rozpoznamy już głównie w wynikach pierwszego kwartału 2018 r. – wskazał Nir Netzer, prezes Ronson Development.

W całym 2017 r. spółka przekazała klientom klucze do 832 lokali, czyli o 7 proc. więcej niż w 2016 r. Tym samym Ronson ustanowił rekord pod względem przekazań także w ujęciu rocznym.

Udział Ronsona we wspomnianych projektach, które będą miały największy wpływ na wyniki finansowe ostatniego kwartału 2017 r., wynosi odpowiednio: 50 proc. w przypadku ukończonych etapów City Link oraz 100 proc. w przypadku Vitalii i Młodego Grunwaldu.

– Pod względem nowo zawieranych umów, w 2017 r. zrealizowaliśmy zakładany cel sprzedaży ponad 800 lokali. Ostatecznie zamknęliśmy rok z 815 sprzedanymi lokalami, z czego w samym czwartym kwartale znaleźliśmy nabywców na 170 lokali. Ubiegłoroczny wynik jest zatem zbliżony do osiągniętego w 2016 r., gdy sprzedaliśmy 821 lokali, przy czym wówczas w wynikach sprzedaży uwzględnialiśmy także inwestycję Nova Królikarnia, sprzedaną pod koniec 2016 r. grupie Global City Holdings. Pełniąc obecnie funkcję menedżera tego projektu, w 2017 r. sprzedaliśmy w Novej Królikarni 50 lokali. Gdybyśmy uwzględnili tę liczbę w naszych wynikach, na liczniku mielibyśmy łącznie 865 sprzedanych lokali – wskazał Andrzej Gutowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Ronson Development.

W ostatnim kwartale 2017 r. największą popularnością wśród nabywców cieszyły się warszawskie projekty: City Link (łącznie 46 sprzedanych lokali, w tym 28 w czwartym etapie, w którym Ronson ma 100-proc. udział) oraz Miasto Moje (41 sprzedanych mieszkań), a także wrocławska Vitalia (27) i szczecińska Panoramika (21).

W ofercie sprzedaży na koniec 2017 r. znajdowało się ponad 800 lokali.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.