PARTNER PORTALU

Ronson utrzymuje wysokie tempo sprzedaży

W pierwszym kwartale 2016 r. Ronson sprzedał netto 206 lokali, co oznacza wzrost o blisko 11 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym, kiedy nabywców znalazło 186 lokali.

Autor: HouseMarket.pl 06 kwietnia 2016 12:51

Dotychczasowe wyniki są tym samym zgodne z rocznym planem spółki, który zakłada sprzedaż na poziomie co najmniej 900 lokali. W styczniu 2016 r. Ronson sprzedał 46, w lutym 82, a w marcu 78 lokali, co łącznie daje 206 sprzedanych mieszkań w I kwartale 2016 r. względem 186 w tym samym okresie przed rokiem.

W pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku najwięcej nabywców znalazły mieszkania w warszawskich projektach Espresso – 59 sztuk i City Link – 33 sztuki.

Na wysokie wyniki sprzedaży wpłynęła również duża popularność poznańskiej inwestycji Kamienica Jeżyce, w której w pierwszym kwartale nabywców znalazło 36 lokali. W pierwszych trzech miesiącach roku Ronson rozpoczął budowę czwartego etapu Espresso w Warszawie i trzeciego etapu poznańskiej inwestycji Młody Grunwald, której sprzedaż ruszyła w marcu bieżącego roku.

– Z powodzeniem zwiększamy skalę naszej działalności i realizujemy założenia planu na 2016 rok, czego dowodem jest sukcesywny wzrost wyników sprzedaży. Naszym celem w perspektywie całego roku jest przekroczenie poziomu 900 sprzedanych lokali. Chcemy to osiągnąć dzięki zróżnicowanej ofercie oraz planom jej rozszerzania w ciągu roku o kolejne projekty. Już w ciągu najbliższych tygodni wprowadzimy do sprzedaży czwarty etap warszawskiej inwestycji Espresso – mówi Andrzej Gutowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Ronson Development.

– Liczymy również, że na wyniki sprzedażowe w kolejnych miesiącach wpłynie planowane wprowadzenie do oferty dwóch nowych projektów w połowie tego roku, tj. Novej Królikarni na Mokotowie i inwestycji przy ul. Marywilskiej na Żeraniu – dodaje Andrzej Gutowski.

W I kwartale 2016 r. Ronson przekazał klucze do 105 lokali. Zdecydowaną większość stanowiły lokale przekazane w drugim etapie niskomarżowego projektu Młody Grunwald w Poznaniu (65 sztuk), którego budowa zakończyła się w listopadzie ubiegłego roku. Mała liczba i niska wartość przekazanych mieszkań będzie miała bezpośredni wpływ na przychody rozpoznane w pierwszym kwartale, przy czym wyniki w perspektywie całego roku zapowiadają się dla Ronsona znakomicie.

Spółka w 2016 r. planuje bowiem przekazanie kluczy do ponad 1000 mieszkań, co powinno przełożyć się na znacznie lepsze wyniki finansowe niż w ubiegłym roku, kiedy to Ronson przekazał klucze do blisko 700 lokali. Bazą do tego będzie zakończenie budowy siedmiu inwestycji obejmujących 1054 lokale.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.