PARTNER PORTALU

Tak deweloperzy docierają do klienta

Jaką drogą deweloperzy promują swoją ofertę mieszkaniową? Jak docierają do klientów? Prasa, Internet czy dni otwarte? Zobacz naszą sondę.  


Autor: housemarket.pl 26 czerwca 2019 14:38

Leszek Chłuda, dyrektor handlowy w White Stone Development

W ostatnim czasie rzadko organizujemy specjalne dni otwarte. Wynika to z fazy realizacji naszych inwestycji. Na przykład w Wilanowie zostało kilka ostatnich mieszkań, a w Zielonym Zamieniu etap budowy nie pozwala jeszcze na dostęp do budynków, a to możliwość wejścia do swojego przyszłego mieszkania jest najciekawszym elementem dni otwartych. Koncentrujemy się teraz na rozmaitych działaniach on-line, które pomagają klientom zapoznać się z naszą ofertą i zachęcają do spotkań w Biurach Sprzedaży. Poza tym nasza oferta jest na tyle atrakcyjna, że działa mechanizm polecania naszych klientów. Przy sprzedaży nieruchomości jednym z najważniejszych czynników jest atrakcyjna lokalizacja – i tutaj wszystkie nasze projekty spełniają ten warunek w stu procentach.

Bogdan Żołnierzak, prezes zarządu Kompania Domowa 

Dni otwarte w każdej inwestycji organizujemy na etapie zrealizowania stanu zamkniętego inwestycji -zazwyczaj jednak dwa razy w trakcie realizacji inwestycji. Komunikacja marketingowa odbywa się za pomocą różnych kanałów promocyjnych. Jesteśmy obecni w internecie, na portalach branżowych, czasami wybieramy reklamę outdoor. Przynajmniej raz w roku prezentujemy ofertę na targach mieszkaniowych. Coraz większą rolę odgrywają pozytywne rekomendacje naszych Klientów, niektórzy ponawiają zakup w innej lokalizacji – to nasz szczególnie cieszy, bo świadczy o tym, że dobrze wykonujemy swoją pracę.

Nikodem Iskra, prezes Murapol

Promując naszą ofertę mieszkaniową korzystamy z szerokiego wachlarza dostępnych narzędzi zarówno online’owych, jak i tradycyjnych. Cyklicznie organizujemy dni otwarte dla naszych klientów, które odbywają się we wszystkich biurach sprzedaży na terenie całej Polski. Najbliższe zaplanowane są na ostatnią sobotę czerwca i dla naszych klientów przygotowaliśmy pulę mieszkań objętych promocją ceną oraz rabaty na zakupy miejsc postojowych. Promując naszą ofertę sięgamy również po innowacyjne sposoby prezentacji inwestycji i powstających w nich lokali, takie jak VR i wirtualne spacery po osiedlach czy wirtualne karty mieszkań.

Edyta Kołodziej, dyrektor marketingu i sprzedaży w Nickel Development

Naszym głównym medium dotarcia do klientów jest w tej chwili Internet. Każda z naszych inwestycji posiada dedykowaną stronę internetową i profile społecznościowe – obecnie jest to łącznie kilkanaście kanałów komunikacji, głównie na Facebooku i na Instagramie. Nasz zespół sprzedawców dysponuje także rozległą siecią kontaktów, w tym stałych klientów, inwestorów, często – inwestorów seryjnych, którzy kupują kolejne mieszkania inwestycyjne w kolejnych realizowanych przez nas projektach.

Grzegorz Woźniak, prezes spółki Quelle Locum

Promocja inwestycji poprzez organizację dni otwartych to bardzo dobry pomysł. Ostatnio w marcu, a następnie w maju organizowaliśmy dzień otwarty inwestycji Park Leśny Bronowice. Klienci mieli możliwość wejścia na teren budowy, zapoznania się z rozkładami mieszkań. Na osoby zainteresowane zakupem mieszkania czekały specjalne promocje.

Jeśli chodzi o promocję inwestycji, ważne jest spójne i konsekwentne działanie, mające na uwadze dobro klienta. Korzystna okazuje się współpraca z agencją PR, która opracowuje strategię działania, nawiązuje relacje z mediami i dba o atrakcyjną identyfikację wizualną.

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.