Wizerunek firm ubezpieczeniowych w coraz gorszym świetle

Zdecydowana większość Polaków uważa firmy ubezpieczeniowe za oszustów, twierdzi "Puls Biznesu" powołując się na wyniki badań przeprowadzonych przez prof. Dominikę Maison, psychologa z Uniwersytetu Warszawskiego.

Autor: PAP 08 maja 2015 08:25

85 proc. klientów twierdzi, że ubezpieczyciele wciskają im niepotrzebne i szkodliwe polisy, 70 proc. im kompletnie nie ufa, a 80 proc. uważa, że wykorzystują one swoją siłę w relacjach z klientami.

Eksperci oceniają, że złe oceny klientów to efekt wychodzenia na światło dzienne kolejnych afer związanych np. z funduszami kapitałowymi. Klienci walczą w sądach o odzyskanie pieniędzy, które stracili na ten produkt.

Na pociechę można dodać, że nie tylko polscy ubezpieczyciele są negatywnie oceniani. Podobnie jest w innych państwach europejskich, a najgorzej na największym rynku UE - w Wielkiej Brytanii, gdzie zaufanie do branży zostało kompletnie zniszczone przez aferę ze sprzedażą polis dodawanych do produktów bankowych. Jej efektem było 700 mld funtów odszkodowań wypłaconych przez banki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SŁOWA KLUCZOWE

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych