PARTNER PORTALU

Cosmopolitan z krajobrazem zapachowym

Cosmopolitan Twarda 4 jest pierwszym i jak na razie jedynym budynkiem apartamentowym w Polsce, który ma swój własny krajobraz zapachowy.

Autor: HouseMarket.pl 08 marca 2016 13:02

Jak pachnie Cosmopolitan? Żeby odpowiedzieć na to pytanie trzeba poznać jego mieszkańców - jaki jest ich styl życia, co ich inspiruje, jakie są ich pasje.

Mieszkaniec Cosmopolitana to osoba spełniona, która osiągnęła sukces - kocha podróże, żyje aktywnie, dba o zdrowie i ceni sobie wysoką jakość życia. Ważne dla niej są takie cechy jak wolność i niezależność, posiada nietuzinkowe pasje, którym poświęca swój czas wolny. Jest bardzo wymagająca, więc oczekuje wrażeń zmysłowych o wysokiej jakości, jednocześnie o neutralnym, nienachalnym charakterze. Dla takich właśnie osób powstała pierwsza mapa sensoryczna budynku mieszkalnego w Polsce, stworzona przez pracownię senselierki Marty Siembab i designera Macieja Kaweckiego.

Marka Cosmopolitan w swoim wymiarze sensorycznym to marka świetlista, jasna i przestrzenna. Cechuje ją ruch, dynamika i radość życia, a także naturalność i autentyczność. To marka elegancka, dyskretna, reprezentująca współczesny luksus.

Poszczególne strefy budynku mają różne zapachy, w związku z tym, że pełnią rożne funkcje. Przykładowo recepcja wita wchodzących eleganckim, dyskretnym zapachem świeżych fig, dając wrażenie jasnej, czystej i otwartej przestrzeni.

Strefa biurowa budynku także ma swój odrębny zapach – dominują w nim nuty czarnej porzeczki, wprowadzając atmosferę naturalnej świeżości natury.

- Współpraca z Cosmopolitanem była dla nas ogromną przyjemnością. Lekka, prosta i funkcjonalna bryła budynku była doskonałym tłem do projektowania dla zmysłów. Dyskretne wnętrza i rozmach, z jakim zaplanowana została przestrzeń stanowiły inspirację do przełożenia wrażeń wizualnych na krajobraz sensoryczny – tłumaczy Marta Siembab, niezależny ekspert zapachowy, prekursorka w dziedzinie wykorzystania zapachu w projektowaniu przestrzeni, właścicielka pracowni Senselier.

 Cosmopolitan Twarda 4 reprezentuje kategorię światowej klasy budynków apartamentowych. Całkowicie sfinansowany przez inwestora Tacit Investment, jest jedynym już funkcjonującym tego typu budynkiem w Warszawie. Realizacja projektu Helmuta Jahna – światowej klasy architekta – wyrosła tuż przy Placu Grzybowskim, w jednym z najbardziej klimatycznych miejsc w Warszawie. 

W budynku jest 236 wykończonych i wyposażonych apartamentów o powierzchniach od 54 do 194 mkw. Całkowicie przeszklona fasada zapewnia niesamowity widok na panoramę Warszawy - przede wszystkim na centrum i Pałac Kultury i Nauki oraz biznesowe city z biurowcami w okolicach Ronda ONZ i ul. Emilii Plater. Z okien budynku można podziwiać również Ogród Saski, warszawską starówkę, Żoliborz czy Stadion Narodowy i zakola Wisły. Unikatową cechą inwestycji są uchylne okna, a także wychodzące poza obrys bryły budynku wykusze, które powiększają pole widzenia mieszkańcom apartamentów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.