PARTNER PORTALU

Dom jest tam, gdzie jest człowiek - nowy model życia i mieszkania

Model pracy „from 9 to 5”, w tej samej firmie przez niemal całe życie już dawno odszedł do lamusa. We współczesnym świecie prym wiedzie nomada. To nowa definicja i model nie tylko pracy i biznesu, ale życia i mieszkania.

Autor: HouseMarket.pl 27 czerwca 2017 15:29

O tym, że można żyć inaczej udowodnił nam rozwój technologii, który wymusił zmiany, a rzesze pracowników na całym świecie z uśmiechem na ustach wcieliły je w życie. Kobiety i mężczyźni, Polki i Polacy, posiadający wolny zawód jak i pracujący na stałych etatach w globalnych firmach. Ta rewolucyjna zmiana trybu pracy konsekwentnie zmodyfikowała model życia, bycia i mieszkania. Zaczęła obowiązywać nowa zasada: mój dom jest tam, gdzie jestem ja. A wraz z tym zmieniło się postrzeganie i definicja „domu”, jak i oczekiwania wobec jego funkcji i roli.

Człowiek biznesu, czyli kto…?

Dom, czyli przestrzeń do życia. Kiedyś musiał być własny, bo wynajmowany uznawano za alternatywę dla przegranych – dzisiaj jest zupełnie na odwrót, wynajmuje ten, kto ma na to warunki i go na to stać. To produkt luksusowy, zwłaszcza dla współczesnego biznesmena czy bizneswoman. Na przestrzeni lat wizerunek osoby sukcesu diametralnie się zmienił. Jeszcze dekadę temu ich atrybutem był elegancki garnitur/kostium, dobry samochód, teczka. Dziś już niekoniecznie – prekursorem był legendarny Steve Jobs, bez względu na wagę i rangę spotkania czy wydarzenia zawsze nosił na sobie jeansy i czarny golf bądź t-shirt. To on pokazał, że można inaczej i zaraził tym rzesze ludzi na całym świecie. Osoby zarządzające przedsiębiorstwami jeżdżą zarówno dobrym samochodem, jak i korzystają z Veturilo. Cenią komfort, wygodę, luksus, ale i nie stronią od rzeczy prostych, a przede wszystkim przyjaznych dla otoczenia i środowiska. To ludzie otwarci, którzy chcą czuć, być, żyć, przebywać z innymi, nawiązywać ciekawe znajomości w nietuzinkowych miejscach i przestrzeniach wspólnych. A nowy model pracy, liczne podróże, przemieszczanie się po całym świecie sprawiło, że idea posiadania czegoś na własność przestała obowiązywać i została wyparta m.in. przez sharing czy renting.

Moje cztery kąty

W Warszawie już jakiś czas temu zauważono zapotrzebowanie na długoterminowy najem luksusowy. Coraz więcej osób, przedstawicieli biznesu, dyplomatów, ekspatów szuka na wynajem lokum typu premium, z usługami full service i all inclusive, na miarę 5-gwiazdkowego hotelu, ale z duszą prawdziwego domu, urządzonego ze smakiem i gustem. Wszystko wskazuje na to, że trend ten się utrzyma, a ruchy inwestycyjne na warszawskim rynku deweloperskim tę prognozę potwierdzają. Do tej pory nie wiadomo było, gdzie takiego lokum szukać. Rynek jest rozproszony, nieusystematyzowany, opiera się na rekomendacji ustnej. Niszę tę postanowiła zagospodarować marka No.44 oferująca luksusowe apartamenty, urządzone pod klucz, z widokiem na Warszawę, usługami concierge, a przede wszystkim dostępem zarówno do poszukiwanej części wspólnej, jak i rekreacyjnej z 25-metrowym basenem, siłownią, sauną, spa, salą kinową czy symulatorem do gry w golfa. Lokatorzy mają do dyspozycji w sumie 1,8 tys. mkw., w tym również letni taras i całoroczne jacuzzi – to największe piętro rekreacyjne nie tylko w Polsce, ale i w Europie. To produkt absolutnie unikatowy, dostępny tylko tu.

SŁOWA KLUCZOWE

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.