PARTNER PORTALU

Dwa miasta, minimum trzy inwestycje. Znamy plany Ronsona

Budowę ponad 360 mieszkań w trzech projektach zamierza rozpocząć jeszcze w tym roku Ronson. Jedną z planowanych inwestycji jest wrocławski nowy projekt - Marina Miasto.

Autor: HouseMarket.pl 04 sierpnia 2016 12:43

Marina Miasto to jednoetapowy projekt mieszkalny, który Ronson zamierza realizować we Wrocławiu.

- Liczymy na dobrą sprzedaż ze względu na wyjątkową lokalizację - mówi Andrzej Gutowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Ronson Development.

Marina Miasto powstanie nad Odrą przy ul. Na Grobli. W założeniu budynek będzie liczył 152 lokale.

Warszawa na celowniku

Wśród projektów, których rozpoczęcie planowane jest na drugą połowę roku nie zabraknie również warszawskich lokalizacji. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, w czwartym kwartale br. rozpocznie się budowa czwartego etapu projektu Naturalis (57 lokali) i drugiego etapu największej w historii Ronsona inwestycji mieszkaniowej - Miasto Moje (157 lokali w drugim etapie).

- Miasto Moje cieszy się dużym zainteresowaniem klientów, stąd decyzja o uruchomieniu budowy drugiego etapu - mówi Andrzej Gutowski. - Niewykluczone, że również w przypadku Novej Królikarni - ze względu na duże zainteresowanie klientów - wprowadzimy kolejne etapy wcześniej, niż pierwotnie zamierzaliśmy.

Działki poszukiwane, ale nie jest łatwo

Firma rozważa zakupy nowych gruntów w Warszawie i Poznaniu. Deweloper może przeznaczyć na ten cel ok. 70 mln zł, jednak - jak przyznają przedstawiciele firmy - aktualna sytuacja na rynku wymaga od inwestorów przemyślanej strategii zakupowej.

- Ceny gruntów poszły w górę, co niewątpliwie utrudnia kontraktację - mówi Tomasz Łapiński, członek zarządu, dyrektor finansowy Ronsona podając jako przykład sytuację na rynku inwestycyjnym Poznania, w którym ceny gruntów są zbliżone do kosztów zakupu działek w stolicy w przeciwieństwie do cen mieszkań, które znacznie odbiegają od warszawskich stawek za mkw. - Trudno znaleźć grunty, których koszt jest dopasowany do naszego profilu marżowego - dodaje Andrzej Gutowski. - To proces długotrwały.

W I półroczu 2016 r. Ronson sprzedał 362 lokale wobec 410 lokali w tym samym okresie 2015 r. Największą popularnością wśród klientów cieszyły się lokale w warszawskich projektach Espresso (89 sprzedanych lokali) oraz City Link (79 lokale). Nieco niższa sprzedaż w I półroczu 2016 r. w porównaniu z ubiegłym rokiem miała związek z ograniczoną ofertą spółki w tym czasie. Ronson oczekuje znaczącej poprawy sprzedaży w II połowie 2016 r. dzięki znaczącemu rozszerzeniu oferty o nowe inwestycje i kolejne etapy już realizowanych projektów. Celem Ronsona na 2016 r. jest sprzedaż ponad 900 lokali.

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.