PARTNER PORTALU

Mennica Residence ozdobi Wolę

Lokalizacja nie gwarantuje dobrej sprzedaży. Ważne są odpowiednie rozmiary mieszkań, ich funkcjonalność, unikatowe części wspólne, zieleń i atrakcyjna cena – uważa Sylwester Wybranowski, dyrektor sprzedaży deweloperskiej Mennicy Polskiej.

Autor: HouseMarket.pl/Grażyna Kuryłło 02 czerwca 2016 08:58

Mennica Polska buduje zespół mieszkaniowy w Warszawie w kwartale ulic: Grzybowska, Żelazna, Pereca i Waliców. Najwyższa część budynku będzie liczyć 15 kondygnacji. Obecnie trwają prace podziemne pierwszego etapu. W tej części powstanie 188 mieszkań. Cały projekt przewiduje 470 mieszkań: od małych kawalerek po penthouse’y.

 Mennica Residence ma świetną lokalizację. Ze sprzedażą nie powinno być kłopotów?

 – Sprzedaliśmy około 40 proc. mieszkań. To bardzo dobry wynik, ale lokalizacja nie zawsze jest najważniejsza. W Warszawie można wymienić co najmniej kilka prestiżowych adresów inwestycji, w których dynamika sprzedaży nie zachwyca. Sukces sprzedaży polega na dopasowaniu rozkładów i wielkości lokali do konkretnego miejsca, czego wyznacznikami są oczekiwania nabywców i ich możliwości finansowe. W tym znaczeniu Mennica Residence odpowiada oczekiwaniom rynku.

To znaczy?

– Proszę spojrzeć na to, jak zostały zlokalizowane konkretne typy mieszkań w poszczególnych punktach budynku. Niżej znajdują się mniejsze: od 32 mkw. do 50 mkw., będące aktualnie liderami rynku, oferujące maksimum funkcjonalności przy minimalnej powierzchni i cenie. Powyżej ósmego piętra zaplanowaliśmy niemalże wyłącznie lokale od 130 mkw.

Na tej wysokości jest dużo naturalnego światła i spektakularne widoki na panoramę miasta, dlatego tam powinny być układy pięciopokojowe w rozmiarze 140 mkw. z tarasem o takiej samej powierzchni. Niemal w ogóle nie zdarza się, aby klienci poszukiwali mieszkań bez balkonów, dlatego ważne jest, aby zaoferować taką dodatkową przestrzeń.

Wszystkie mieszkania w Mennica Residence posiadają zatem balkony lub loggie, niektóre lokale mają tarasy lub ogrody zimowe. Jest to budynek, w którym bardzo świadomie zaprojektowane zostało każde mieszkanie. On ma być atrakcyjny również za kilka lat. Liczy się zatem jakość, którą odnajdujemy m.in. w wysokich drewnianych oknach, recepcji, sekcji rekreacyjno-wypoczynkowej, kamiennych posadzkach na częściach wspólnych czy w grubości ścian.

Zadbaliście również o zieleń.

– Tak. Na tej działce stały do niedawna: zakład produkujący monety i biurowiec, więc nie było centymetra kwadratowego zieleni. Z tego powodu chcieliśmy wprowadzić jej do projektu jak najwięcej.

Odnajdujemy ją na dachu drugiego piętra w części rekreacyjno-wypoczynkowej, gdzie trawiasta nawierzchnia została rozdzielona pomiędzy mieszkania. Dla przykładu do mieszkania o powierzchni 112 mkw. należy trawiasty taras mający ok. 120 mkw. Jest to czteropokojowy apartament na drugim piętrze z ogródkiem w centrum miasta.

W budynku o podwyższonym standardzie równie ważne jak zieleń są części wspólne. Co się w nich znajdzie?

– Na pierwszym piętrze oddajemy ponad 650 mkw. przestrzeni rekreacyjno-wypoczynkowej. Przygotowujemy tam m.in. szatnie, salę do squasha, gimnastyczną, pokój relaksu z jacuzzi z wyjściem na taras, dwie sauny, salę dla dzieci, pokój spotkań będący niejako przedłużeniem każdego salonu, ale również salki do zabiegów kosmetycznych czy do masażu.

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.