PARTNER PORTALU

Nie jesteśmy po to, by tylko zbudować. Chcemy tworzyć osiedla, w których się będzie lepiej żyło

Deweloperzy mierzą się z coraz większą konkurencją i na wszelkie sposoby uatrakcyjniają swoje inwestycje. Jak sami mówią, aktualnie nie sztuką jest postawienie budynku. Cały szkopuł tkwi w tym, aby tworzyć całe fragmenty osiedli-miast, które spełnią wszystkie potrzeby potencjalnych mieszkańców.

Autor: housemarket.pl 18 października 2018 09:03

- Jesteśmy współodpowiedzialni za to, by miasta rozwijały się w sposób zrównoważony, a ich przestrzeń była otwarta i zachęcała do korzystania z niej. Dlatego, staramy się budować swego rodzaju fragmenty miast, których mieszkańcy będą mogli mieszkać, pracować i spędzać czas wolny z rodziną czy znajomymi. To przenikające się przestrzenie mieszkań, zielonych skwerów, uliczek, biur i licznych udogodnień - mówi Dawid Wrona, dyrektor sprzedaży w Dziale Mieszkaniowym Echo Investment. 

Przykładami takich inwestycji są Browary Warszawskie na Woli oraz Moje Miejsce na Dolnym Mokotowie. Zostały one zaprojektowane tak, by były przestrzenią do rozwijania się, wypoczywania i złapania oddechu. 

- Jeden z wyróżników w Browarach Warszawskich będzie obecność zrewitalizowanych historycznych budynków dawnego browaru obok nowo wybudowanych, nowoczesnych budynków. Wszystkie nasze nowo wprowadzane do oferty mieszkania będą wyposażone w pakiet systemów sterowania Echo Smart - dodaje Dawid Wrona. 

Dostawcą technologii jest firma Somfy Polska, z którą Echo nawiązało partnerską współpracę w zakresie rozwiązań dla inteligentnych mieszkań.

- Somfy oferuje swoją wiedzę o inteligentnych rozwiązaniach, które są proste w użyciu i możliwe do rozbudowy o funkcjonalności, które pozwalają naszym mieszkańcom: zarządzać, kontrolować i programować żaluzje, oświetlenie, ogrzewanie, alarm i inne urządzenia intuicyjnie z domu, lub zdalnie - za pomocą smartfonu - mówi Dawid Wrona. 

Przedstawiciel Echo Investment dodaje, że spółka w ciągu 2-3 lat chce osiągnąć pozycję smart dewelopera oraz lidera branży w zakresie smart rozwiązań.

- Naszym celem strategicznym jest budowanie projektów wielofunkcyjnych, miastotwórczych, tzw. "destination place", a najnowsze rozwiązania technologiczne są niezbędnym elementem do osiągnięcia tego celu, zważywszy, że coraz większą grupę stanowią osoby tzw. pokolenia milenialsów. Dziś jesteśmy w punkcie startowym, ale w najbliższych trzech latach stworzymy i zaoferujemy klientom 4,5 tys. mieszkań wyposażonych w inteligentne serce - mówi Dawid Wrona. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.