PARTNER PORTALU

Nie słabnie powodzenie Green Mokotów

Green Mokotów cieszy się dużym zainteresowaniem kupujących – z wprowadzonych do oferty lokali już 40 proc. zostało sprzedanych. Robyg, w ramach kampanii „Green Mokotów – mieszkanie dla każdego” oferuje teraz metr kwadratowy już od 7 tys. zł.

Autor: HouseMarket.pl 13 lutego 2017 14:45

Grupa Robyg oferuje w inwestycji Green Mokotów ponad 250 lokali w wersji standard oraz premium. Na osiedlu – zlokalizowanym w pobliżu ul. Lubaszki – docelowo w ośmiu etapach wybudowanych będzie 820 mieszkań o metrażu od 22 mkw. do 105 mkw. Green Mokotów cieszy się dużym zainteresowaniem kupujących – z wprowadzonych do oferty lokali już 40 proc. zostało sprzedanych.

Robyg w ramach mokotowskiego projektu oferuje klientom nowoczesne mieszkania, wyposażone w technologię inteligentnego domu Smart House. Jako jedyny polski deweloper zapewnia to nowoczesne rozwiązanie w standardzie, bez dodatkowych kosztów.

W ramach kampanii „Green Mokotów – mieszkanie dla każdego”, deweloper proponuje szeroki wybór mieszkań dostosowany do potrzeb kupujących. W inwestycji znajdują się lokale idealne zarówno dla singli oraz par, jak i poszukujących większego metrażu rodzin z dziećmi. Green Mokotów to także dobra lokata kapitału – inwestorzy z pewnością docenią osiedle za atrakcyjną cenę oraz doskonałą lokalizację, które sprawią, że nie zabraknie chętnych na późniejszy wynajem lokali. Przykładowe ceny lokali: jeden pokój – 271 tys. zł, dwa pokoje – 286 tys. zł, trzy pokoje – 386 tys. zł

- Green Mokotów to wyjątkowa pozycja w ofercie Robyga. Znaczna część powierzchni inwestycji została przeznaczona na tereny zielone. Takie rozwiązanie spotkało się z uznaniem kupujących, a same mieszkania cieszą się dużym zainteresowaniem. Tylko w trzecim etapie inwestycji – realizowanym w standardzie premium firma sprzedała w krótkim czasie 50 proc. lokali. Green Mokotów to propozycja skierowana m.in. do inwestorów – zakup mieszkania to obecnie jeden z najlepszych i najpewniejszych sposobów na lokatę kapitału. Kluczowy jest wybór odpowiedniej inwestycji, która będzie atrakcyjna dla potencjalnych najemców . Pod tym względem mokotowski projekt znajduje się w ścisłej czołówce – mówi Joanna Chojecka, dyrektor ds. sprzedaży Robyga.

Grupa Robyg umożliwia w Green Mokotów wybór preferowanego metrażu lokalu oraz standardu jego wykończenia. Klienci, w zależności od etapu inwestycji, mogą zdecydować się na opcję, która posiada najlepszy stosunek jakości do ceny lub wybrać lokal o podwyższonym komforcie.

- Sukces Green Mokotów to efekt m.in. starannego zaprojektowania mieszkań – posiadają one na przykład dwu lub trzyszybowe ponadwymiarowe okna, co sprawia, że lokale są jasne oraz ciche. Ważnym dodatkiem jest bogate wyposażenie – lokale standardowo posiadają m.in. antywłamaniowe drzwi, system monitoringu osiedla w HD oraz pełną instalację teletechniczną i światłowodową – dodaje Joanna Chojecka.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych