PARTNER PORTALU

Osiedle musi być wygodne do życia

Realizując różnorodne projekty, stale się uczymy. Pozwala nam to tworzyć coraz ciekawsze inwestycje zarówno pod względem architektury, jak i udogodnień dla mieszkańców – przyznaje Mikołaj Konopka, wiceprezes zarządu Euro Stylu.

Autor: HouseMarket.pl 04 grudnia 2015 08:25

Która z waszych inwestycji jest szczególnie ważna?

Mikołaj Konopka, wiceprezes zarządu Euro Stylu: Do tej pory zrealizowaliśmy kilkanaście inwestycji mieszkaniowych i jesteśmy w trakcie kilku kolejnych, więc ciężko byłoby wyróżnić tylko jedną. Realizujemy duże osiedla w peryferyjnych dzielnicach miast, takie jak Nowy Horyzont. Ma zaprojektowane przez nas doskonałe zaplecze usługowe, które sprawia, że jest wygodnym miejscem do życia. Z drugiej strony realizujemy kameralne inwestycje, takie jak ciekawa architektonicznie Futura Apartamenty w Gdańsku Oliwie.

Realizując różnorodne projekty, stale się uczymy, co pozwala nam tworzyć coraz ciekawsze zarówno pod względem architektury, jak i udogodnień dla mieszkańców inwestycje. Jedną z nich jest Idea, będąca dużym założeniem projektowym o urozmaiconej architekturze z przestrzeniami publicznymi wypełnionymi sztuką. Wsłuchujemy się bowiem w sygnały płynące od mieszkańców Trójmiasta i chcemy zaproponować im mieszkanie w miejscu innym niż wszystkie.

Jak oceniacie potencjał rynku na którym działacie? Czy mieszkania na wynajem są impulsem do jego rozwoju?

Euro Styl działa w Trójmieście i okolicach, a więc w jednej z największych aglomeracji w kraju, charakteryzującej się wszystkimi istotnymi dla inwestorów czynnikami, takimi jak dobra komunikacja, dostępność wysokiej jakości powierzchni biurowej, wykwalifikowana kadra. Te atuty sprawiają, że wiele firm lokuje tutaj swoje biura, co z kolei przyczynia się do zwiększenia migracji do Trójmiasta. Poza tym z racji położenia nad Zatoką Gdańską jest świetnym miejscem do życia. Dlatego ludzie jeszcze chętniej przyjeżdżają, by tutaj pracować i mieszkać. Ponadto region jest turystyczny, więc poszukiwane są różnego typu lokale kupowane z myślą o najmie krótkoterminowym, co również pozytywnie wpływa na potencjał naszego rynku.

Jak przebiega komercjalizacja poszczególnych projektów?

Szybciej komercjalizują się te, które mają np. bardzo atrakcyjną cenę przy optymalnej wielkości i rozkładzie pokoi. W wypadku Euro Stylu takim projektem jest Osiedle Cytrusowe, w którym znajdują się dwu– i trzypokojowe mieszkania o powierzchniach liczących od 36 do 54 mkw. Jest to jest produkt często wybierany przez klientów, którzy chcą skorzystać z dopłaty w ramach programu Mieszkanie dla Młodych. Na Osiedlu Cytrusowym dwupokojowe mieszkanie można kupić za nieco więcej niż 150 tys. zł, przy czym klient będący singlem może otrzymać dopłatę w wysokości około 16 tys. zł, a ten posiadający dzieci odpowiednio około 24 tys. zł przy jednym dziecku lub 32 tys. zł przy dwojgu.

Szybko zwykle przebiega również sprzedaż projektów usytuowanych w dobrych lokalizacjach, charakteryzujących się ciekawą architekturą i licznymi udogodnieniami. Mieszkania w takich inwestycjach są poszukiwane zarówno przez wymagających klientów jako miejsce do zamieszkania, jak i w celach inwestycyjnych. Wolniej za to komercjalizuje się inwestycje z szeroko rozumianej średniej półki. Ale każda dobrze zaprojektowana w swoim tempie się sprzedaje, trzeba tylko odpowiednio nad tym procesem panować.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.