PARTNER PORTALU

Złota 44 czeka na ostatnie szlify

Jeden z najwyższych i najbardziej luksusowych apartamentowców wszedł w kluczową fazę realizacji. Właściciele Złotej 44: Amstar i BBI Development finalizują projekt i prowadzą kampanię sprzedażową w Polsce i na rynkach międzynarodowych.

Autor: HouseMarket.pl 04 stycznia 2016 12:41

Kluczowymi wydarzeniami tego roku będzie prezentacja lobby wejściowego wieżowca, zaprojektowanego przez Daniela Libeskinda, oddanie do użytku piętra rekreacyjnego oraz przekazanie apartamentów pierwszym mieszkańcom pod koniec 2016 r.

Luksusowe lobby wejściowe apartamentowca liczy ponad sześć metrów wysokości i będzie przestrzenią publiczną łączącą budynek z miastem i mieszkańcami. Na parterze wieżowca znajdzie się piwniczka do starzenia win wraz z pokojem do degustacji oraz blisko 1000 mkw. najwyższej klasy przestrzeni handlowo-usługowej.

Obsypany nagrodami wieżowiec

Złota 44 w prestiżowym konkursie International Property Awards 2015, jako najlepszy projekt w Europie zdobyła główne nagrody w trzech kategoriach: najlepsza inwestycja mieszkaniowa, najlepszy apartament, projekt wnętrz apartamentów pokazowych.

- Żaden inny budynek w Polsce nie zapewnia takiej ilości i jakości udogodnień oraz tak szerokiej gamy aranżacji wnętrz apartamentów. Dla nas bardzo ważne jest zrozumienie indywidualnych potrzeb klienta i zaspokojenie ich tak, aby z zakupu apartamentu na Złotej 44 czerpał przyjemność, podobnie jak z np. nabycia luksusowego auta, czy jachtu – mówi Rafał Szczepański, wiceprezes BBI Development.

Zdrowy i aktywny styl życia

W połowie 2016 roku BBI Development i Amstar oddadzą do użytku także ósme, rekreacyjne piętro wieżowca, które zapewni możliwość prowadzenia aktywnego, zdrowego stylu życia i relaksu. Na powierzchni 1400 mkw. tuż za progiem własnego apartamentu rezydenci i ich goście będą mieli do dyspozycji m.in. 25-metrowy basen – największy dostępny w Polsce w budynku apartamentowym, w pełni wyposażoną siłownię, gabinety masażu, saunę fińską i łaźnię parową, a także kino z symulatorem do gry w golfa. Całość dopełni przestronny taras z jacuzzi.

Jako uzupełnienie do istniejącej już, zlokalizowanej na 50 piętrze wieżowca części pokazowej, w zaawansowanym stopniu realizacji są także trzy zupełnie nowe apartamenty pokazowe, które będą prezentowały dostępne formaty aranżacji wnętrz – standard, premium i deluxe. W ramach każdego z nich oferowane są dodatkowo trzy warianty kolorystyczne, dzięki czemu potencjalni nabywcy mogą wybrać ich indywidualny charakter według własnych upodobań z dziewięciu różnych opcji.

Opłacalna inwestycja

Apartamentowiec jest także doskonałą inwestycją. Średnia stopa zwrotu z wynajmu wysokiej jakości apartamentu w Warszawie wynosi obecnie ok. 7,5 proc. Zatem stolica Polski znacząco wyróżnia się pod tym względem na tle innych europejskich miast, jak Londyn (2 proc.-5,5 proc.), Paryż (3 proc.-4 proc.), Berlin (3proc.-4proc.) czy Budapeszt (6 proc.-7 proc.).

– Tak duża stopa zwrotu zwraca uwagę zarówno klientów z Polski, jak i z zagranicy. Od rozpoczęcia międzynarodowej kampanii sprzedażowej spotykamy się z dużym zainteresowaniem ze strony zagranicznych inwestorów szukających stabilnych źródeł pomnażania kapitału i przynoszących długoterminowego korzyści. Jestem przekonany, że ok. 30 proc. apartamentów stanie się własnością klientów z zagranicy – mówi Jeffrey Stonger, wiceprezes Amstar.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.