Złota 44 idzie w świat

Ruszyła międzynarodowa kampania sprzedażowa Złotej 44. Promocja warszawskiego wysokościowca odbędzie się w USA, Europie i na Bliskim Wschodzie. Agentem odpowiedzialnym za doradztwo i sprzedaż apartamentów na rynkach międzynarodowych jest Savills International, natomiast w Polsce strategicznym partnerem w tym zakresie jest Poland Sotheby’s International Realty.

Autor: HouseMarket.pl 23 października 2015 12:20

W związku z rosnącym zainteresowaniem zagranicznych inwestorów Złotą 44, BBI Development  i Amstar uruchomili międzynarodową kampanię sprzedażową.

- Złota 44 cieszy się obecnie dużym zainteresowaniem ze strony zarówno polskich, jak i zagranicznych nabywców. Oceniamy, że około 70 proc. apartamentów stanie się własnością klientów z Polski, natomiast reszta zostanie zakupiona przez klientów z zagranicy. W Warszawie za luksusowy apartament wykończony według najwyższych światowych standardów zapłacimy znacznie mniej niż w krajach zachodnich. Jak wynika z danych REAS, jest tu osiem razy taniej niż w Londynie, trzy razy taniej niż w Paryżu i dwa razy taniej niż w Moskwie. Czyni to Złotą 44 bardzo atrakcyjną inwestycją – mówi Michał Skotnicki, prezes BBI Development.

Za sprzedaż i promocję apartamentów odpowiada teraz silna grupa ekspertów. Na rynkach międzynarodowych Amstar i BBI Development będą współpracować z firmą Savills International, z kolei za promocję i sprzedaż apartamentów w Polsce odpowiadają: biuro sprzedaży Złota 44 wspierane przez Poland Sotheby’s International Realty.

Nabywcy mieszkający poza Warszawą i Polską będą mogli skorzystać z usług firmy Mzuri - firmy, która, jako wyłączny partner Złotej 44, będzie kompleksowo wyręczać właścicieli w czynnościach związanych z codziennym zarządzaniem apartamentem czy zarządzać procesem najmu.

Pierwsi klienci odbiorą najwyższej klasy apartamenty w Polsce już pod koniec 2016 roku.

Wobec potencjału budynku nie pozostają obojętne zagraniczne redakcje tak prestiżowych pism jak Monocle, czy The Sunday Times, przedstawiając Złotą 44 w ciągu ostatnich kilku tygodni jako jeden z najciekawszych projektów w Warszawie zarówno pod względem dobrej inwestycji jak i fascynującego miejsca do życia. - Warszawa to szybko rozwijająca się metropolia, a Polska jest szóstą gospodarką Europy. Dlatego kupno apartamentu na Złotej 44 jest dobrą inwestycją zarówno pod względem ceny, jak i potencjalnego zysku. Średnia stopa zwrotu z wynajmu wysokiej jakości apartamentu w Warszawie wynosi obecnie 7,5 proc., zatem z punktu widzenia międzynarodowych inwestorów jest to bardzo obiecująca opcja pomnażania kapitału – mówi Charles Weston Baker, dyrektor londyńskiego biura Savills International.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych