PARTNER PORTALU

Złota 44 wchodzi na globalny rynek

Właściciel i inwestor projektu Złota 44 w Warszawie oficjalnie zainaugurował międzynarodową sprzedaż mieszkań w wieżowcu.

Autor: Housemarket.pl 20 listopada 2015 15:31

Oficjalna kampania sprzedażowa została zapoczątkowana przez architekta i projektanta Złotej 44 – Daniela Libeskinda oraz Jonathana Clarke`a z renomowanej londyńskiej pracowni Woods Bagot, która odpowiadała za projekty wnętrz w budynku. W spotkaniu udział wziął także Charles Weston Baker, dyrektor pionu sprzedaży apartamentów na rynkach międzynarodowych w Savills International.

Promocja warszawskiego wysokościowca odbędzie się następnie w USA, Europie i na Bliskim Wschodzie.

Ekspansja na rynki zagraniczne jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie Warszawą i Złotą 44 zagranicznych inwestorów.

– Nie tylko sukcesy i rozpoznawalność polskich sportowców jak Agnieszki Radwańskiej czy Roberta Lewandowskiego pokazują, że Polacy są światową pierwszą ligą. Widać to także w branży nieruchomości, która dzięki takim projektom jak Złota 44 rozsławia nasz kraj. Międzynarodowa kampania sprzedażowa jest na to odpowiedzią. Możemy być tym bardziej dumni, że w znakomitej większości do realizacji wieżowca użyto produktów i elementów wykonanych przez polskie firmy – mówi Rafał Szczepański, wiceprezes BBI Development S.A.

Polska bardzo dynamicznie się rozwija, w tej chwili jest szóstą gospodarką Europy i plasowana jest wśród 20 najsilniejszych gospodarek świata. Ten wzrost widać także w silnie rozwijającej się branży nieruchomości. Eksperci oceniają, że kupno apartamentu w naszym kraju jest dobrą inwestycją zarówno pod względem ceny, jak i potencjalnego zysku

. – Średnia stopa zwrotu z wynajmu wysokiej jakości apartamentu w Warszawie wynosi obecnie 7,5 proc., zatem z punktu widzenia międzynarodowych inwestorów jest to bardzo obiecująca opcja pomnażania kapitału – mówi Charles Weston Baker z Savills International.

Dane REAS potwierdzają, że jest tu 8 razy taniej niż w Londynie, 3 razy taniej niż w Paryżu i 2 razy taniej niż w Moskwie.

– Widać wyraźnie, że luksusowe nieruchomości różnią się w Warszawie ceną, ale nie jakością i jest to zdecydowanie różnica na korzyść inwestora. Złota 44 jest tego najlepszym przykładem. Oferta wieżowca spełnia najwyższe standardy i poziomem luksusu dorównuje najlepszym europejskich apartamentom, jednak jest znacznie korzystniejsza cenowo. Daje to zdecydowanie wyższą roczną stopę zwrotu z inwestycji, a biorąc pod uwagę dynamiczny rozwój Warszawy, to zdecydowanie okazja do dalszego pomnażania kapitału - podkreśla Jeffrey Stonger, wiceprezes Amstar.

Nabywcy coraz częściej doceniają nie tylko walory inwestycyjne projektu, ale również zmiany zachodzące w Warszawie, dzięki którym miasto zyskuje na atrakcyjności i oferuje coraz wyższy standard życia. Zagospodarowywane, tętniące życiem brzegi Wisły oraz parki i tereny zielone są licznie odwiedzane przez mieszkańców i turystów. Dodatkowo miasto promując zdrowy i aktywny styl życia stale rozwija system rowerów miejskich i rozbudowuje ścieżki rowerowe. Bez wątpienia także takie projekty jak plan zagospodarowania Placu Defilad i budowa gmachu Muzeum Sztuki Nowoczesnej oraz Teatru Rozmaitości wpływają na pozytywny wizerunek miasta i w naturalny sposób zachęcają do inwestowania, ale też spędzania tu czasu.

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.