Złota 44 wchodzi na globalny rynek

Właściciel i inwestor projektu Złota 44 w Warszawie oficjalnie zainaugurował międzynarodową sprzedaż mieszkań w wieżowcu.

Autor: Housemarket.pl 20 listopada 2015 15:31

Oficjalna kampania sprzedażowa została zapoczątkowana przez architekta i projektanta Złotej 44 – Daniela Libeskinda oraz Jonathana Clarke`a z renomowanej londyńskiej pracowni Woods Bagot, która odpowiadała za projekty wnętrz w budynku. W spotkaniu udział wziął także Charles Weston Baker, dyrektor pionu sprzedaży apartamentów na rynkach międzynarodowych w Savills International.

Promocja warszawskiego wysokościowca odbędzie się następnie w USA, Europie i na Bliskim Wschodzie.

Ekspansja na rynki zagraniczne jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie Warszawą i Złotą 44 zagranicznych inwestorów.

– Nie tylko sukcesy i rozpoznawalność polskich sportowców jak Agnieszki Radwańskiej czy Roberta Lewandowskiego pokazują, że Polacy są światową pierwszą ligą. Widać to także w branży nieruchomości, która dzięki takim projektom jak Złota 44 rozsławia nasz kraj. Międzynarodowa kampania sprzedażowa jest na to odpowiedzią. Możemy być tym bardziej dumni, że w znakomitej większości do realizacji wieżowca użyto produktów i elementów wykonanych przez polskie firmy – mówi Rafał Szczepański, wiceprezes BBI Development S.A.

Polska bardzo dynamicznie się rozwija, w tej chwili jest szóstą gospodarką Europy i plasowana jest wśród 20 najsilniejszych gospodarek świata. Ten wzrost widać także w silnie rozwijającej się branży nieruchomości. Eksperci oceniają, że kupno apartamentu w naszym kraju jest dobrą inwestycją zarówno pod względem ceny, jak i potencjalnego zysku

. – Średnia stopa zwrotu z wynajmu wysokiej jakości apartamentu w Warszawie wynosi obecnie 7,5 proc., zatem z punktu widzenia międzynarodowych inwestorów jest to bardzo obiecująca opcja pomnażania kapitału – mówi Charles Weston Baker z Savills International.

Dane REAS potwierdzają, że jest tu 8 razy taniej niż w Londynie, 3 razy taniej niż w Paryżu i 2 razy taniej niż w Moskwie.

– Widać wyraźnie, że luksusowe nieruchomości różnią się w Warszawie ceną, ale nie jakością i jest to zdecydowanie różnica na korzyść inwestora. Złota 44 jest tego najlepszym przykładem. Oferta wieżowca spełnia najwyższe standardy i poziomem luksusu dorównuje najlepszym europejskich apartamentom, jednak jest znacznie korzystniejsza cenowo. Daje to zdecydowanie wyższą roczną stopę zwrotu z inwestycji, a biorąc pod uwagę dynamiczny rozwój Warszawy, to zdecydowanie okazja do dalszego pomnażania kapitału - podkreśla Jeffrey Stonger, wiceprezes Amstar.

Nabywcy coraz częściej doceniają nie tylko walory inwestycyjne projektu, ale również zmiany zachodzące w Warszawie, dzięki którym miasto zyskuje na atrakcyjności i oferuje coraz wyższy standard życia. Zagospodarowywane, tętniące życiem brzegi Wisły oraz parki i tereny zielone są licznie odwiedzane przez mieszkańców i turystów. Dodatkowo miasto promując zdrowy i aktywny styl życia stale rozwija system rowerów miejskich i rozbudowuje ścieżki rowerowe. Bez wątpienia także takie projekty jak plan zagospodarowania Placu Defilad i budowa gmachu Muzeum Sztuki Nowoczesnej oraz Teatru Rozmaitości wpływają na pozytywny wizerunek miasta i w naturalny sposób zachęcają do inwestowania, ale też spędzania tu czasu.

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych