PARTNER PORTALU

Archicom zabiega o kontakty z mieszkańcami osiedli

Drony pozwalają nam złapać zupełnie inną perspektywę. Prezentują architekturę w kontekście zielonego otoczenia, które jest standardem naszych osiedli – mówi Dorota Jarodzka-Śródka, prezes Archicomu.

Autor: HouseMarket.pl/Grażyna Kuryłło 01 czerwca 2016 13:05

Jaką rolę w strategii firmy pełnią robione co miesiąc video-dzienniki?

- To propozycja pozwalająca klientom być na bieżąco z postępami na budowie z każdego miejsca i w każdej chwili. To kolejny krok, po fotorelacjach, w dostarczaniu klientom pełni informacji na temat ich przyszłego miejsca zamieszkania.

W naszej opinii jest to element, który pozwala klientom już na bardzo wczesnym etapie identyfikować się z danym miejscem. To procentuje w przyszłości – mieszkańcy, którzy spotykają się na forach, czy grupach na Facebooku są już zintegrowaną społecznością. Dzięki temu życie towarzyskie na nowych osiedlach od razu nabiera tempa.

Skorzystaliście też z możliwości, jakich dostarcza wirtualna rzeczywistość.

 - Tak przy okazji wprowadzenia inwestycji River Point. Na targach mieszkań lub w salonie sprzedaży klienci zainteresowani zakupem apartamentu z widokiem na Stare Miasto i rzekę mogą włożyć specjalne okulary i odbyć wirtualną wycieczkę po nieruchomości. Wrażenia są naprawdę niesamowite. Długofalowo widzimy duży potencjał w tym rozwiązaniu jako sprzymierzeńca klienta w poznaniu swojego przyszłego mieszkania.

 Wykorzystujecie też drony?

 - Staramy się dostarczać zróżnicowane i interesujące materiały naszym klientom. Skupiamy się przede wszystkim na ludzkim wymiarze naszych inwestycji i prezentujemy je z perspektywy, z jakiej będą ją oglądać przyszli mieszkańcy. Drony pozwalają nam złapać zupełnie inną perspektywę – prezentują architekturę w kontekście zielonego otoczenia, które jest standardem naszych osiedli.

Pokazują, z jakim terenem będzie sąsiadować inwestycja i jakich widoków można się spodziewać z okien. W przypadku wieloetapowych inwestycji dron to świetne narzędzie do pokazania jak bardzo za naszą sprawą zmienia się miasto.

Lokalizacja Olimpii Port na Swojczycach pozwoliła zmienić postrzeganie całej dzielnicy. W przypadku Ogrodów Hallera udało nam się wpisać klasyczną architekturę w willową okolicę pośród parków i zieleni. Dron jest narzędziem wprost stworzonym do zaprezentowania efektów długofalowych działań i wieloetapowych inwestycji.

 Czy social media są również dla Archicomu ważne?

 - Odgrywają coraz większą rolę w prowadzonych przez nas działaniach. Jest to doskonałe miejsce do wymiany poglądów z klientami. Za pośrednictwem mediów społecznościowych dostarczamy dodatkowych, często bardzo szczegółowych informacji, których poszukują przyszli mieszkańcy naszych osiedli. Jest to również kanał pozyskiwania informacji zwrotnych o produkcie, dzięki czemu staramy się ciągle udoskonalać nasze projekty.

Regularnie uczestniczymy w życiu jednego z większych forów miłośników budownictwa, gdzie na bieżąco odpowiadamy na pytania użytkowników, dzielimy się zdjęciami i filmami z budowy, czy zachęcamy udziału w organizowanych na osiedlach eventach.

Jednak jedną z najważniejszych ról, jakie pełnią takie platformy, to tworzenie się społeczności, w których chcemy być od samego początku. Staramy się uczestniczyć w życiu lokalnych społeczności funkcjonujących w sąsiedztwie naszych osiedli.

 W jaki sposób?

 - Regularnie wspieramy oddolne inicjatywy w ramach Budżetu Obywatelskiego. Mieszkańcom udało się już wywalczyć realizację chodnika, oświetlenia, a nawet dużego placu zabaw, w którego otwarciu braliśmy udział.

Teraz wspieramy projekt budowy bazy kajakowej na Olimpii Port, który mieszkańcy zgłosili do konkursu Lechstarter. Budowanie długofalowych relacji to jedno z założeń osiedli społecznych i widzimy, że nasze działania przekonują kolejnych klientów do naszych inwestycji.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.