PARTNER PORTALU

Co trzeba wiedzieć przed pierwszą wizytą u dewelopera?

Pierwsza wizyta u dewelopera powinna być wcześniej umówiona, bo dam to gwarancję, że pracownik biura sprzedaży znajdzie dla nas odpowiednio dużo czasu, by odpowiedzieć na wszystkie pytania. O tym, co powinniśmy wiedzieć przed pierwszym spotkaniem, opowiada Tomasz Bednarek z biura sprzedaży wrocławskiego dewelopera WPBM „Mój Dom”.

Autor: HouseMarket.pl 29 czerwca 2018 12:19

Dlaczego warto się umówić na wizytę wcześniej?

Wcześniejsze ustalenie wizyty gwarantuje nam obecność sprzedawcy oraz możliwość zapoznania się z dokumentacją danej inwestycji. Najlepiej, jeśli umówimy się ze sprzedawcą telefonicznie lub mailowo.

Czy na pierwszą wizytę potrzebne są jakiekolwiek dokumenty?

Nie. Sprzedawcy przedstawią pełną ofertę inwestycji i odpowiedzą na pojawiające się pytania, ale nie jest to związane z żadnymi formalnościami.

Jak przygotować się do pierwszej wizyty?

Należy zapoznać się z ofertą przedstawioną na stronie internetowej lub w rozmowie telefonicznej. Dobrze jest wstępnie wiedzieć, jaką rozważamy lokalizację, wielkość lokalu, piętro oraz znać budżet, jaki możemy przeznaczyć na zakup mieszkania.

O co warto zapytać się podczas pierwszego spotkania?

Bardzo istotna jest informacja cenowa mieszkania oraz garażu wraz z rozkładami mieszkań, standard wykończenia lokalu oraz całej inwestycji. Warto dowiedzieć się też o harmonogram płatności, termin zakończenia budowy czy podpisania aktu notarialnego przeniesienia własności. Zapytajmy również o możliwości wprowadzenia zmian lokatorskich, opcji i cen wykończenia mieszkania pod klucz. Dobrze też zapytać o doradcę kredytowego, który pomoże nam sprawdzić zdolność kredytową. Są to główne elementy, które powinniśmy uwzględnić podczas takiej rozmowy. Poprośmy także o przekazanie mailowo wzoru umowy wraz z prospektem informacyjnym.

Czy można podczas pierwszej wizyty obejrzeć inwestycję?

Tak, jest możliwość oglądnięcia inwestycji, jeśli pozwala na to stan budowy oraz dyspozycyjność stron.

Co pracownik biura sprzedaży pokaże nam podczas spotkania?

Cennik, makietę inwestycji, dokumentację, projekt budowlany, wybrane przez klienta rzuty mieszkań bądź przykładowe – wtedy, gdy nie ma jeszcze skonkretyzowanego lokalu. Gdy na inwestycji znajduje się mieszkanie pokazowe w wersji pod klucz, to zawsze pokazuje się je klientowi podczas wizyty na danej inwestycji. 

Czy zobaczymy plany zagospodarowania przestrzennego?

Tak, jeśli klient sobie życzy, mamy dokumentację na miejscu w biurze i udostępniamy do wglądu.

Czy mają Państwo swojego doradcę kredytowego?

Tak, dajemy kontakt do swoich doświadczonych doradców kredytowych.

Jak możemy zarezerwować mieszkanie, które nam się spodobało?

Po wybraniu konkretnego mieszkania jest możliwość bezpłatnego zarezerwowania go na okres 7 dni. Nie wymaga to umowy rezerwacyjnej. Wystarczy zgłosić to podczas spotkania w biurze, telefonicznie bądź mailowo.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.