PARTNER PORTALU

Deweloperzy wolą bonusy zamiast rabatów

Do tej pory deweloperzy przyciągali klientów obniżoną ceną za mkw. Teraz inwestorzy wolą dodać do oferty bonus, który buduje wizerunek firmy i komunikuje wartości, z którymi chce być utożsamiana.

Autor: HouseMarket.pl 04 września 2015 08:18

Wśród ofert mieszkań na rynku pierwotnym, których atrakcyjność podnoszona jest przy pomocy niestandardowego prezentu, wyróżnić możemy dwie grupy. W przypadku pierwszej z nich wraz z kupnem mieszkania otrzymamy np. rower lub voucher na pobyt w luksusowym SPA.

– Oczywiście, tego rodzaju prezenty przemówią do klientów wstępnie zdecydowanych na zakup mieszkania w określonej cenie i standardzie. Trudno zakładać, aby ktoś w ogóle podjął decyzję o zakupie mieszkania ze względu na rower. Niemniej, przekazując taki prezent, deweloper wysyła jasny sygnał – jest firmą sprzyjającą zdrowemu, aktywnemu stylowi życia, lub, w przypadku vouchera do SPA – kieruje swoją ofertę do klientów ceniących luksus – mówi Ryszard Banacki, rzecznik prasowy warszawskiego dewelopera Tynkbud1. – Nie oceniając negatywnie tego rodzaju zabiegów i nie zakładając, że na pewno nie sięgniemy po nie w przyszłości – póki co stawiamy na niestandardowe, dodatkowe wyposażenie mieszkań, które sprzedajemy – dodaje.

Druga grupa ofert wyposażonych w „coś ekstra” to te, w przypadku których niestandardowy prezent jest ściśle powiązany z nabywanym mieszkaniem. Większych emocji nie wzbudza już komórka lokatorska w korzystnej cenie – od czasu do czasu większość deweloperów sięga po tę formę wsparcia sprzedaży. Istnieją jednak prezenty, które w dalszym ciągu zaskakują.

– Na niestandardowe elementy wyposażenia zdecydowaliśmy się w przypadku inwestycji Omega Mokotów. Budynek już sam w sobie jest szczególny, bo wyposażony w System Domu Inteligentnego, pozwalający, mówiąc w dużym skrócie, m.in. zdalnie sterować roletami, oświetleniem zewnętrznym i wewnętrznym, temperaturą itp. Dodatkowo zdecydowaliśmy się uzupełnić ofertę każdego z apartamentów w przycisk, który pozwoli nam przywołać windę z mieszkania oraz możliwość ładowania samochodów z silnikiem elektrycznym w garażu – mówi rzecznik Tynkbud1. W ten sposób firma wysyła do potencjalnych klientów jasny komunikat na temat inwestycji – są to mieszkania dla ludzi nowoczesnych, zakochanych w technologii, ceniących intuicyjnie działające przedmioty i – przede wszystkim – lubiących wygodę.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.