Deweloperzy wolą bonusy zamiast rabatów

Do tej pory deweloperzy przyciągali klientów obniżoną ceną za mkw. Teraz inwestorzy wolą dodać do oferty bonus, który buduje wizerunek firmy i komunikuje wartości, z którymi chce być utożsamiana.

Autor: HouseMarket.pl 04 września 2015 08:18

Wśród ofert mieszkań na rynku pierwotnym, których atrakcyjność podnoszona jest przy pomocy niestandardowego prezentu, wyróżnić możemy dwie grupy. W przypadku pierwszej z nich wraz z kupnem mieszkania otrzymamy np. rower lub voucher na pobyt w luksusowym SPA.

– Oczywiście, tego rodzaju prezenty przemówią do klientów wstępnie zdecydowanych na zakup mieszkania w określonej cenie i standardzie. Trudno zakładać, aby ktoś w ogóle podjął decyzję o zakupie mieszkania ze względu na rower. Niemniej, przekazując taki prezent, deweloper wysyła jasny sygnał – jest firmą sprzyjającą zdrowemu, aktywnemu stylowi życia, lub, w przypadku vouchera do SPA – kieruje swoją ofertę do klientów ceniących luksus – mówi Ryszard Banacki, rzecznik prasowy warszawskiego dewelopera Tynkbud1. – Nie oceniając negatywnie tego rodzaju zabiegów i nie zakładając, że na pewno nie sięgniemy po nie w przyszłości – póki co stawiamy na niestandardowe, dodatkowe wyposażenie mieszkań, które sprzedajemy – dodaje.

Druga grupa ofert wyposażonych w „coś ekstra” to te, w przypadku których niestandardowy prezent jest ściśle powiązany z nabywanym mieszkaniem. Większych emocji nie wzbudza już komórka lokatorska w korzystnej cenie – od czasu do czasu większość deweloperów sięga po tę formę wsparcia sprzedaży. Istnieją jednak prezenty, które w dalszym ciągu zaskakują.

– Na niestandardowe elementy wyposażenia zdecydowaliśmy się w przypadku inwestycji Omega Mokotów. Budynek już sam w sobie jest szczególny, bo wyposażony w System Domu Inteligentnego, pozwalający, mówiąc w dużym skrócie, m.in. zdalnie sterować roletami, oświetleniem zewnętrznym i wewnętrznym, temperaturą itp. Dodatkowo zdecydowaliśmy się uzupełnić ofertę każdego z apartamentów w przycisk, który pozwoli nam przywołać windę z mieszkania oraz możliwość ładowania samochodów z silnikiem elektrycznym w garażu – mówi rzecznik Tynkbud1. W ten sposób firma wysyła do potencjalnych klientów jasny komunikat na temat inwestycji – są to mieszkania dla ludzi nowoczesnych, zakochanych w technologii, ceniących intuicyjnie działające przedmioty i – przede wszystkim – lubiących wygodę.

 

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych