PARTNER PORTALU

Internet, polecenia klientów, targi mieszkaniowe - jakie formy promocji wybierają deweloperzy?

Jaką drogą deweloperzy promują ofertę mieszkaniową? Jak docierają do klientów? Jakie formy marketingu uważają za najskuteczniejsze? Przedstawiamy sondę wśród deweloperów.

Autor: HouseMarket.pl 11 czerwca 2019 15:46

Mirosław Kujawski, członek zarządu LC Corp 

Bez wątpienia najbardziej efektywna, również pod względem kosztowym, jest reklama w internecie. Przy czym, ten kanał daje możliwość wykorzystania z wielu form promocji, od reklamy na portalach nieruchomościowych, AdWords, reklam banerowych, marketingu automation, RTB, po artykuły sponsorowane i mailingi.

W ostatnim czasie na znaczeniu zyskało odpowiednie przygotowanie strony internetowej, która dawno już przestała spełniać źródło informacji i zachęty do kontaktu, a zaczęła pełnić formę interaktywnej platformy do komunikacji z klientem, gdzie wykorzystywany jest z powodzeniem na przykład live chat. Takie rozwiązania w zakresie komunikacji bezpośredniej znajdują coraz szerszą rzeszę odbiorców ze względu na wygodę oraz szybkość uzyskiwania informacji.

Janusz Miller, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Home Invest

Z naszego doświadczenia wynika, że najskuteczniej jest w tej chwili promować ofertę mieszkaniową w internecie. Doskonale sprawdzają się prezentacje inwestycji na popularnych portalach nieruchomości, mailingi, a także reklamy w wyszukiwarce oraz mediach społecznościowych. Klientów przyciąga także dobrze oznakowany teren inwestycji oraz billboardy zlokalizowane w okolicy budowy.  

Andrzej Gutowski, wiceprezes Ronson Development odpowiedzialny za sprzedaż i Marketing

Nieustannie przenosimy nasze działania marketingowe do mediów internetowych. Najskuteczniejsze i najwyższej jakości kontakty pozyskujemy z kampanii AdWords, reklam na Facebooku oraz baz mailingowych. Jednocześnie lokalnie istotną rolę wciąż odgrywa outdoor. To bardzo efektywny sposób, by oznaczyć nową nieruchomość lub wskazać potencjalnemu klientowi nieoczywistą lokalizację. Inwestujemy również w nasze biura sprzedaży. Chcemy, żeby były nietuzinkowe i jak najlepiej oddawały indywidualny charakter powstających inwestycji.

Zuzanna Należyta, dyrektor ds. handlowych w Eco Classic 

Najistotniejszym kanałem dotarcia do klienta jest dobrze wypozycjonowana strona internetowa. Poza tym, przede wszystkim dobra lokalizacja inwestycji, o co zawsze dbamy przy realizacji naszych projektów.  

Małgorzata Ostrowska, członek zarządu i dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży w J.W. Construction Holding 

Staramy się dotrzeć do osób zainteresowanych zakupem mieszkań przede wszystkim za pośrednictwem internetu i podczas dni otwartych w naszych biurach sprzedaży. Nasz dział marketingu ma ułatwione zadanie, bo J.W. Construction jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych, polskich firm deweloperskich, działającą na rynku od 25 lat. Mamy na swoim koncie ponad 34 tys. mieszkań zrealizowanych w całej Polsce. 

Monika Perekitko, członek zarządu Matexi Polska

Promując inwestycje koncentrujemy się na narzędziach online oraz mediach społecznościowych. Niektóre z naszych kampanii wspieramy także klasycznym mediami, jak na przykład przekaz radiowy. Bardzo ważnym czynnikiem jest jednak prawidłowy dobór narzędzi i samego komunikatu by trafić do właściwej grupy celowej odbiorców danego projektu.

SŁOWA KLUCZOWE

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.