PARTNER PORTALU

Jak deweloper podnosi komfort życia?

Przy sprzedaży nieruchomości ważna jest tzw. obsługa posprzedażowa. W ten sposób deweloper już nie tylko sprzedaje, ale przede wszystkim buduje wizerunek przy jednoczesnym polepszaniu komfortu naszego życia.

Autor: HouseMarket.pl 28 czerwca 2016 12:37

Duża konkurencja, a przez to duży wybór nieruchomości na rynku pierwotnym determinuje działania deweloperów sprzyjające klientom. Wiele z nich ma na celu wspierać klienta już po zakupie nieruchomości, a to z kolei umożliwia tworzenie lokalnej społeczności, wzmacnia pozycję marki i służy budowaniu długofalowych relacji.

– Wybierając nasze inwestycje w Dąbrówce, klienci po sfinalizowaniu transakcji mogą liczyć na wsparcie i dodatkowe korzyści – mówi Adam Wędrychowicz ze spółki Linea.

Deweloper oferuje pomoc w załatwianiu formalności, które czekają mieszkańca po zakupie domu, proponuje pomoc architekta, a co ważne, prowadzi punkt, gdzie przyjmowane są informacje o powstałych usterkach.

– Każde zgłoszenie jest przyjmowane oraz kierowane do właściwego podwykonawcy, który kontaktuje się z klientem i kontroluje przebieg sprawy. Priorytetem jest terminowość takich napraw – wyjaśnia Kamila Płóciniczak, specjalista z działu serwisu firmy Linea.

Punkt ten mieści się w Centrum Handlowym Aurora przy ulicy Platanowej 2 w Dąbrówce. Warto zaznaczyć, że deweloper nie tylko pomaga w ramach pięcioletniej gwarancji, usuwając ewentualne usterki, ale również służy radą w pozostałych sprawach dotyczących organizacji życia na osiedlach. A tego na osiedlach dewelopera Linea nie brakuje.

Dużą wagę przykłada się do wspólnych przestrzeń użytkowych przeznaczonych do wypoczynku i integracji mieszkańców. Dodatkowo deweloper organizuje szereg wydarzeń sportowych i kulturalnych.

Opieka posprzedażowa na wysokim poziomie to korzyści nie tylko dla klienta. To także prawdziwy wizerunek firmy. Deweloper zyskuje lojalnych klientów, a ci z pewnością polecą dewelopera znajomym, którzy również szukają mieszkania. Wybierając nasze przyszłe miejsce zamieszkania koniecznie należy zwrócić na to uwagę.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.