PARTNER PORTALU

Klimatyczna kamienica. Idealne miejsce na firmę?

Siedziba firmy nie musi mieścić się w ogromnym biurowcu, w pawilonie handlowym czy w lokalu na parterze bloku. Lokal w zabytkowej kamienicy może podkreślić status oraz podnieść prestiż naszego biznesu.

Autor: housemarket.pl 31 sierpnia 2017 13:00

Poszukiwanie miejsca na własny biznes to temat rzeka. Lokal na Twoją firmę powinien być przede wszystkim dopasowany do specyfiki branży, w której pracujesz. Zakup lub wynajem powierzchni to inwestycja w przyszłość przedsiębiorstwa, dlatego do transakcji warto przygotować się należycie i szczegółowo sprawdzić potencjalnego wynajmującego lub sprzedawcę. W przypadku, gdy jest to firma, łatwiej będzie zweryfikować jej rzetelność. Przeprowadź research, przejedź się do wybranych nieruchomości, nie wahaj się pytać nawet o najdrobniejsze szczegóły.

Wybierając miejsce odpowiednie na biznes, sprawdzaj przede wszystkim lokalizację, cenę oraz wymogi techniczne, jakie powinno ono spełniać. Aby uciec od banału lokowania firmy w standardowym miejscu, rozważ umieszczenie jej siedziby w wiekowej, a jednocześnie nowocześnie odnowionej kamienicy. Być może właśnie tak nietypowe biuro będzie najmocniejszym atutem przedsiębiorstwa?

– W zależności od wykonywanego zawodu, wybierz miejsce, które będzie ułatwiało prowadzenie firmy. Jeśli są to usługi mniej standardowe, np. prowadzisz działalność artystyczną, warto rozważyć miejsce umożliwiające komfortowe wykonywanie pracy, a zarazem podkreślające jej wyjątkowość, przykuwające uwagę i zainteresowanie potencjalnych klientów. Coraz popularniejsze do prowadzenia interesów stają się pomieszczenia w kamienicach, łączące urok tradycji i wygodę, jaką daje nowoczesność wykończenia. Perspektywicznym pomysłem będzie ulokowanie Twojej firmy w historycznym, odremontowanym budynku – mówi Kuba Karliński z Magmillon.

Firma zajmuje się sprzedażą lokali usługowych oraz mieszkań w stołecznych kamienicach, zaaranżowanych w nowoczesny sposób – z myślą o potrzebach najemców powierzchni biurowych, lokatorów oraz inwestorów.

Dla kogo biuro w kamienicy?

Wnętrza pięknej, eklektycznej kamienicy pomieszczą przedsiębiorstwa różnorodnych branż. Zakup lokalu w takim miejscu to dobry początek działalności gastronomicznej. Umiejscowienie tutaj kameralnej kawiarni, klimatycznego drink baru, bistro może okazać się strzałem w dziesiątkę. Goście z pewnością chętniej będą zaglądali na małe co nieco do oldschoolowego wnętrza w nowoczesnym wydaniu niż do kolejnego przybytku urządzonego w oklepanym już nieco, skandynawskim stylu. Hitem może się także okazać założenie w takim miejscu salonu kosmetycznego lub fryzjerskiego. Na usługi upiększające zawsze istnieje duży popyt. W starych murach przydadzą się i dobrze wpiszą w stylistykę dzielnicy także mniej popularne, lecz wciąż bardzo potrzebne, usługi tradycyjne. Niewielkie pracownie szewskie, krawieckie lub jubilersko-zegarmistrzowskie to tradycyjne punkty na mapie warszawskiej Pragi. Również dziś, usługi takie spotkają się tutaj z zainteresowaniem klientów.
Wiekowa kamienica to także doskonałe miejsce na działalność kulturalną i edukacyjną. W klimatycznym budynku, sprzyjającym kreatywności, świetnie odnajdą się pracownicy inkubatorów kultury czy przedsiębiorczości. Zabytkowy budynek stworzy także inspirujące miejsce do pracy dla przedstawicieli wolnych zawodów. W lokalach można zaaranżować przyciągające uwagę centra coworkingu czy ośrodki innowacyjności.

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.