PARTNER PORTALU

Lokalni przedsiębiorcy a rynek inwestycji budowlanych

Wyniki pierwszego kwartału 2017 r. pozwalają na pozytywną ocenę potencjału popytowego na rynku inwestycyjnym. Deweloperzy skutecznie realizują obraną strategię biznesową, która dopasowana jest do aktualnych trendów rynkowych i nastrojów konsumentów. Jak lokalni przedsiębiorcy radzą sobie w świecie inwestycji?

Autor: HouseMarket.pl 05 maja 2017 12:23

W styczniu i lutym br. według danych GUS padł historyczny rekord ilości mieszkań, na których budowę wydano pozwolenia lub dokonano zgłoszenia z projektem budowlanym. W raportach GUS czytamy, że w pierwszych dwóch miesiącach nowego roku wydano aż o 44,5 proc. więcej pozwoleń na budowę niż rok temu.

Tendencja wzrostowa na polskim rynku budowlanym utrzymuje się od połowy 2013 roku. Od tego czasu obserwuje się przyrost liczby inwestycji mieszkalnych, a co za tym idzie – firm dostarczających produkty i usługi. Duża konkurencja na rynku budowlanym, a także wzrost świadomości konsumentów sprawia, że najlepsze efekty osiągają przedsiębiorcy, którzy oferują rozwiązania najwyższej jakości.

- Zauważyliśmy, że nasi klienci dużą wagę przywiązują do materiałów, na które się decydują. Chwalą sobie stosunek ceny do solidności wykonania, co potęgowane jest dodatkowo możliwością dbania o środowisko i czyste powietrze. Dobry produkt powinien odpowiadać na najbardziej wygórowane potrzeby naszych potencjalnych klientów – mówi Sebastian Woźniak, właściciel salonu kominkowego w Legionowie, partnera biznesowego firmy Kratki.pl.

Sporym wyzwaniem, szczególnie dla lokalnych dostawców, jest zmierzenie się z dużymi marketami budowlanymi, a także z tym, że klienci zamieszkujący mniejsze miejscowości decydują się na dokonanie zakupów w większych miastach. Rozwiązaniem może okazać się tutaj nawiązanie współpracy z instalatorami i wykonawcami, którzy pracując przy realizacji konkretnych inwestycji mogą proponować inwestorom określony produkt danego producenta.

- Dostrzegliśmy duży potencjał w rynku pierwotnym Legionowa, który z naszej perspektywy jest dla potencjalnych klientów salonu ważnym miejscem na zakupowej mapie regionu. Sukcesywnie docieramy z ofertą do inwestorów, instalatorów i klientów indywidualnych. Naszym asem są wielokrotnie nagradzane w Polsce i za granicą kominki, spełniające wszystkie normy unijnego ekoprojektu – mówi pan Sebastian, szef salonu kominkowego w Legionowie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych