PARTNER PORTALU

Marian Bruliński, Obido.pl: Polacy chętniej kupują mieszkania online

- Wirtualne spacery, technologia 3D, VR będą przybliżać klienta do produktu, który ma kupić. Te technologie będą się w przyszłości bardzo rozwijały - powiedział Marian Bruliński, dyrektor marketingu Obido.pl dla portalu biznes.newseria.pl.

Autor: housemarket.pl 10 maja 2019 10:46

Ekspert zauważył, że proces zakupowy mieszkania w Polsce na tle innych krajów europejskich znacznie się różni. Jego zdaniem Polacy w przeciwieństwie do innych nacji europejskich, znacznie częściej podejmują decyzję o zakupie mieszkania jeszcze na etapie budowy lub nawet dziury w ziemi. Na Zachodzie to się nie zdarza, a wręcz jest to nie do pomyślenia. W Polsce – z uwagi na to, że rynek jest bardzo dynamiczny i większość mieszkań sprzedaje się już na etapie budowy – fizycznie jest to niemożliwe. Tu z pomocą przychodzą nowe technologie, a przede wszystkim wirtualna rzeczywistość, która stwarza zupełnie nowe możliwości, jeśli chodzi o cały proces podejmowania decyzji o zakupie mieszkania, ponieważ pozwala obejrzeć mieszkanie zanim jeszcze powstanie.

W opinii Mariana Brulińskiego cały proces zakupu nieruchomości nigdy nie przeniesie się w 100 proc. do internetu, ponieważ tak ważna decyzja wymaga zastanowienia i dokładnej analizy dostępnej oferty, jednak - jak powiedział - coraz więcej osób będzie korzystało z możliwości jakie dają nowe technologie i większa cześć procesu decyzyjnego będzie się przenosiła do internetu. W jego opinii to bardzo silny trend, który będzie postępował. pewne różnice pomiędzy tym, jak wygląda proces decyzyjny. 

Źródło: biznes.newseria.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.