PARTNER PORTALU

Mój nowy sąsiad. Program WPBM Mój Dom

Program lojalnościowy „Mój nowy sąsiad” powstał z inicjatywy wrocławskiego dewelopera WPBM Mój Dom. Akcja będzie trwać do końca roku.

Autor: HouseMarket.pl 26 października 2016 10:46

Program skierowany jest do klientów inwestycji WPBM, którzy polecą mieszkania dewelopera swoim znajomym. Powstał w oparciu o ideę przyjaznego sąsiedztwa. Jego główny cel to stworzenie osiedli społecznie zaangażowanych.

Projekt dedykowany jest klientom Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Budowlanego Mój Dom, którzy zakupili lub zakupią mieszkanie w trakcie trwania akcji. Przewiduje stworzenie osiedli przyjaznych, gdzie mieszkańcy znają się, żyją w dobrych stosunkach i są społecznie zaangażowani. Dodatkowym bonusem za polecenie mieszkania w swoim sąsiedztwie, jest nagroda pieniężna.

Kiedy polecane mieszkanie zostanie zakupione, osoba, która zarekomendowała mieszkanie, otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 2 tys. zł. Ale to tylko jeden z argumentów, dla których warto się zaangażować. Kolejnym, kluczowym w całej zabawie, jest ten o przyjaznym sąsiedztwie.

Potwierdzeniem potrzeby budowania więzi społecznych pomiędzy mieszkańcami danej inwestycji jest fakt, że sprzedawcy mieszkań odnotowują wzrost zainteresowania nieruchomościami, które posiadają części wspólne. Na takich osiedlach powstają miejsca do wspólnego spędzania czasu –do grillowania,  place zabaw, kąciki relaksu czy zewnętrzne siłownie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych