PARTNER PORTALU

Niebanalna reklama polskiego dewelopera

W nowej kampanii reklamowej Dom Development nie ma słowa o rozwiązaniach architektonicznych, ani o cenie za metr kwadratowy. Jej kluczową myślą jest to, że w dobrych, bo zaprojektowanych w przemyślany sposób miejscach powinni mieszkać dobrzy ludzie.

Autor: HouseMarket.pl 18 kwietnia 2018 15:05

Niekoniecznie doskonali, bo takich przecież nie ma, ale dobrzy w potocznym tego słowa znaczeniu. By takim się stać, nie trzeba przecież wiele – wystarczy nie wyrzucać jedzenia, pomóc sąsiadowi czy parkować tam, gdzie należy...

Oprócz tych prostych codziennych postaw, które warto pochwalić, Dom Development postanowił opowiedzieć w kampanii dwie niezwykłe historie dwóch wyjątkowych osób.Pierwsza przypomina, jak Bartosz Kizierowski – utytułowany polski pływak, dwukrotny Mistrz Europyi trzykrotny olimpijczyk – w 2005 roku odrzucił propozycję, by za kwotę 600 tys. euro reprezentować
Katar na Igrzyskach Olimpijskich w Pekinie w 2008 roku. Swoją decyzją udowodnił, że są rzeczy
ważniejsze od pieniędzy.

Z drugiej historii dowiemy się, że Kinga Preis – znana i wielokrotnie nagradzana za swoje znakomite
role aktorka – od lat pomaga też w hospicjum. Zabiera m.in. mamy chorych dzieci do kina, żeby choć
na moment mogły oderwać się od niełatwej codzienności.

Kampania będzie prowadzona w Warszawie i we Wrocławiu, gdzie Dom Development realizuje
swoje inwestycje mieszkaniowe. Za koncepcję kreatywną i jej wdrożenie odpowiada agencja Brain. Spoty reklamowe wyreżyserował Michał Marczak, a ich produkcją zajęła się Papaya Films.
Serwis internetowy dobrzyludzie.pl opracowała agencja WebTal.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SŁOWA KLUCZOWE

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.