PARTNER PORTALU

Nowe możliwości dla deweloperów

Unikatowa usługa Flathunters zapewnia wzmocnienie procesów sprzedaży oraz kształtuje nową, przejrzystą przestrzeń konstruktywnej współpracy wszystkich podmiotów zaangażowanych w obrót.

Autor: HouseMarket.pl 20 czerwca 2016 14:52

Usługa jest oparta na autorskiej technologii, dostępnej w modelu SaaS, która integruje funkcjonalności CRM, marketing automation oraz wymianę danych w chmurze z każdego urządzenia mobilnego i stacjonarnego. Nowoczesny CRM, z rejestracją aktywności zewnętrznych doradców, pozwala monitorować etapy pracy oraz ich zaangażowanie w obsługę klienta końcowego.

Flathunters porządkuje i uwalnia rynek sprzedaży nieruchomości m.in. poprzez transparentny system wynagrodzeń i prowizji, pozwalający wszystkim zaangażowanym pośrednikom pracować nad pozyskaniem klienta końcowego. Jest to rozwiązanie, które do tej pory nie było dostępne na polskim rynku.

Decyzja o wdrożeniu nowego modelu biznesowego, który znacząco zmieni polski rynek nieruchomości, oparta jest na naszym wieloletnim doświadczeniu i znajomości procesów sprzedaży, kształtujących rynek pierwotny.

– Dzięki naszej technologii, możemy w czasie rzeczywistym administrować działaniami agencji nieruchomości i eliminować te praktyki rynkowe, które zmniejszają skuteczność działań pośredników w kanale zewnętrznym. Transparentne podejście do potencjalnego nabywcy, który nie jest przypisany do jednej agencji, sprawia, że na naszym rozwiązaniu korzystają wszyscy – pośrednicy mogą wreszcie konkurować między sobą w oparciu o jakość obsługi, a nie czas na zablokowanie leada. Deweloperzy otrzymują natomiast gwarancję, że potencjał sprzedażowy produktu nie jest minimalizowany przez archaiczne praktyki rynkowe – mówi dyrektor generalny i właściciel Flathunters, Paweł Rutkowski.

Flathunters daje pośrednikom dostęp do szerokiej oferty deweloperskiej i adekwatny do nakładu pracy system podziału prowizji. Ponadto, pozwala zdalnie edukować doradców na temat produktu. Na efekt, jakim jest sprzedaż nieruchomości, intensywnie pracują wszystkie zaangażowane podmioty.

Wdrożenie usługi nie wymaga dodatkowych nakładów w infrastrukturę technologiczną. Deweloper ma pełną kontrolę nad sposobem prezentacji oferty, której wartość może aktualizować bez potrzeby indywidualnego informowania wszystkich pośredników.

– Każdy podmiot, korzystający z usługi Flathunters, może swobodnie sprzedawać produkt. Tworzymy przestrzeń do współpracy i wzmacniamy procesy sprzedaży. Porządkujemy rynek oraz stawiamy na transparentne zasady obsługi klienta końcowego. Jesteśmy przekonani, że konsekwentne wdrażanie dobrych praktyk rynkowych jest skuteczne – dodaje Rutkowski.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych