PARTNER PORTALU

Odbiór mieszkania krótszy o 40 proc. dzięki tabletowi?

Dokumentacja przechowywana w tablecie, zdjęcia czy nagrania głosowe zgłoszonych usterek - proces obsługi konsumenta podczas odbioru mieszkania można skrócić nawet o 40 proc, pokazuje pilotażowy program odbioru mieszkań realizowanego przez Echo Investment z użyciem tabletów Samsung Galaxy Tab Active 2. Program jest efektem strategicznego partnerstwa biznesowego, nawiązanego przez Samsung Electronics Polska i Echo Investment w ubiegłym roku, którego celem jest wypracowanie innowacyjnych rozwiązań m.in. z zakresu mobilności, Internetu Rzeczy oraz transformacji cyfrowej.

Autor: HouseMarket.pl 28 marca 2019 13:36

Sprawdzenie stanu lokalu przed oddaniem go do użytku to kluczowy moment zarówno dla przyszłych lokatorów jak i dewelopera. To od tego elementu w dużej mierze zależy satysfakcja konsumenta z inwestycji. By ten proces usprawnić, Echo Investment uruchomiło pilotażowy program odbioru mieszkań przy pomocy tabletów marki Samsung.

– Zależało nam na maksymalnym usprawnieniu tego procesu, aby zapewnić naszym klientom najwyższy poziom obsługi, a pracownikom ułatwić realizację zadań związanych z przygotowaniem lokalu do odbioru. Dlatego zdecydowaliśmy się wdrożyć pilotażową usługę mobilnego odbioru mieszkań w oparciu o dedykowany system CRM obsługiwany przy użyciu tabletów Samsung – mówi Mariusz Sękalski, Leader CRM w Echo Investment.

Dotychczas proces przygotowania lokalu do odbioru wymagał dużych nakładów czasowych i angażował wielu pracowników.

Dzięki usłudze mobilnego odbioru wdrożonej przez Echo Investment udało się znacznie uprościć procedury i zautomatyzować procesy związane z odbiorem lokalu. Kluczowe informacje dotyczące klienta, prac podwykonawców i stanu lokalu zagregowane są obecnie w jednym dedykowanym systemie CRM obsługiwanym z poziomu tabletów Samsung Galaxy Tab Active 2. Dzięki w pełni zautomatyzowanemu procesowi obiegu dokumentów między klientem, deweloperem a podwykonawcami udało się skrócić czas obsługi klienta o 40 proc. Cała niezbędna dokumentacja przechowywana jest w tablecie Samsung Galaxy, a dane te są w razie potrzeby uzupełniane o wykonane na miejscu zdjęcia czy nagrania głosowe zgłoszonych usterek. Rozwiązanie zawiera również komponent pieczęci i podpisu kwalifikowanego dostarczonego przez Asseco Data Systems.

 – Co ważne, urządzenia mobilne marki Samsung wyposażone są w kompleksową platformę zabezpieczeń Samsung Knox, dbającą o poufność danych. Dołączony do tabletu rysik umożliwia korzystanie w ramach usługi mobilnego odbioru z podpisu kwalifikowanego i biometrycznego, co pozwala na podpisywanie dokumentów bezpośrednio na ekranie tabletu – powiedział Mariusz Walusiewicz, IM Enterprise Sales Manager, Samsung Electronics Polska.

Usługa mobilnego odbioru mieszkań to projekt wyróżniony przez gremium CIONET w konkursie Digital Excellence Awards 2018.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SŁOWA KLUCZOWE

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

House Market: dołącz do nas na Google+

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.